Majty Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Ja, da har jeg overtatt bilen til magnus_primera her på forumet for en liten søt sum med penger. Gleder meg til å få den ned til lørenskog. Blir nok før jul. For dere som ikke har sett bilen, kan dere se bilde her,her og her (anlegget) Det som er gjort med bilen er blant annet: -KW senkesett -225/40R18 sommer dekk -3" Downpipe og Ferrita eksos hele veien -MTM chip og k&n sats (fra dalback) -Komplett :rs4 Styling -M3 speil -Bakrutesenker -Gitter i fangere -Turboxs justerbar dumpventil -Turbotrykksmåler -Facelift 2000mod -Tona ruter. Anlegget: -Phoenix gold diskanter øverst i døra -Phoenix gold nederst i døra -Sony cdx850 spiller -2x kicker 12" bassere -Kicker forsterker -Rockford fosgate 1f kondensator Fra foreldrene mine sin Yaris Legobil, til min egen Golf 2 90 model og over til denne vil jeg si er et stort sprang og må si meg meget godt fornøyd med kjøpet. Planer for bilen? Holde den like bra som den er nå. Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Jeg ser inn i krystallkula mi; jeg ser din fremtid; jeg ser en større turbo og mapping og 300 på hjula. Si ifra om jeg får rett. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hehe tviler på det. Etter det jeg har hørt koster det mellom 50-75 tusen kr og det har jeg ikke råd til. Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Den er så feit den bilen der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 gratulerer med sinnsykt feeeet bil.. har vært og snusa på denne jeg også.. men er gøy med bmw nå om vinteren :) hehe.. lykke til med bilen. hold oss oppdatert!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hehe ja liker bilen godt og vet den har vært i gode hender. Bakhjul er gøy om vinteren men nå lever jeg for sommeren :) Skal holde dere oppdatert! Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 happyhappy Får gratulere nok engang med en fin bil! Kommer nok til å savne henne (det er ei dame ja) veeeldig, å blir savnet for stort så har du å kjøre henne ned så jeg får sittet på med henne litt igjen =) hehe, tror du vil bli fornøyd med denne bilen, er en utrolig fin bil. Bare synd det ikker diesel... :p Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Grattis med ny og fin bil..! Var virkelig fin! :thumb Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Meget pen bil. Lov å spør hvor mye du ga for den? Anbefaler å sette på større turbo o.l. Er veldig morsomt med endel hester! Såg litt på denne bilen selv da jeg skulle ha meg A4 men når en først skal ha audi så er quattro ett must... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 njaa vet ikke om jeg har så lyst til å si det men kan si at det var godt og vel over 130 lapper :) Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 happyhappy Får gratulere nok engang med en fin bil! Kommer nok til å savne henne (det er ei dame ja) veeeldig, å blir savnet for stort så har du å kjøre henne ned så jeg får sittet på med henne litt igjen =) hehe, tror du vil bli fornøyd med denne bilen, er en utrolig fin bil. Bare synd det ikker diesel... :p Ta turen til skedsmohallen 29 april - kanskje du får overtalt han da... Har sagt han skal ditt så... Fet bil - stod og glanet i på den i går - gjennomført denne.... :pray Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Takk for det :) Blir nok nødt til å ta meg turen dit ja. Håper det blir liv. Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Takk for det :)Blir nok nødt til å ta meg turen dit ja. Håper det blir liv. Jungeltelegrafen er satt i gang og da pleier en del folk få det med seg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Stille med denne bilen for tiden må jeg si... Og du skylder meg fortsatt en kjøretur... :tannløs Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Pen bil dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg