silfest Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hvilke bil filmer har dere å anbefale til meg?? Siter Volvo 945 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Wanishing point med viggo mortensen happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 F&F-2F2F-TAXI 1,2,3- vet ike helt hva du mener da men. om det er spille filmer eller om det er dokumentar filmer ala high oktane osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silfest Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Helst spillefilmer skal kjøpe julegave sjø Siter Volvo 945 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 søk så kommer du til denne linken: har dei fleste som står der:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88045&highlight=bilfilmer Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 De gamle klassikerne som Smokey and The Bandit, Cannonball Run, og Convoy(lastebil film, men også veldig bra for de som liker bil filmer) er jo alltid en bra gave. :) Så er det også en film som heter Bullitt som er veldig bra. Det er egentlig ikke en bil film, men den har en av tidenes beste bil-jakter på film! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Gone in 60 seconds. Kongefilm!!! :D Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Taxi 1. Resten av taxifilmene er søppel. Ellers anbefaler jeg initial-D serien på det sterkeste, bedre enn alle bilfilmer til sammen. I mine øyne da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Flåklypa Grand Prix The Fast and The Furious 2 Fast 2 Furious Taxi 1 Taxi 2 Taxi 3 Taxi (amerikansk versjon, samme regissør) Gone in 60 Seconds Gone in Sixty Seconds (70-talls versjon) Bullitt The Italian Job (original) The Italian Job Mange fler vis du er interessert... Jeg anbefaler mest The Italian Job, ny og gammel, i tillegg til Gone in 60 Seconds... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 The Last Ride er småbra... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ronin byr også på heftig kjøring til tider. Bra hele filmen egentlig. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Blues Brothers :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Grand Theft Auto filmene. De gamle. :D Veit ikke om Getaway in stockholm filmene teller? Eller High Octane+Ghostrider? Også har du jo Starsky & Hutch, da. Ikke heelt bilfilm, men en jævlig fet bil, der. Og morosm film ellers også. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Darty skrev: Blues Brothers :D Second that ! kommer rett fra privat fremsyning med den filmen jeg hehe (dvs. akuratt her jeg sitter) Fet musikk i tilleg(hvis du liker blues da selfølgelig......også er den jo morsom da) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Convoy (trailerfilm), Black Dog (trailerfilm), The Wraith, Gone In 60 Seconds filmene, The Fast and The Furious, 2 fast 2 furiouse. The Last Ride, 24 Houre, Le Mans. Kommer sikkert på flere etterhvert. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg