Gå til innhold

Nybil på meg :)

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg ny bil i dag, hva syns dere om denne?

link

Edit: topic skal vere "Ny bil på meg :)" bare sånn at ingen finner på å kverulere....

grattis=)

har sett den ett par gonga på autodb, likte bilen veldig godt. synd den var for langt vekk for meg å kjøpe. hehe

måtte du langt for å hente den?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, 8mil ellernoke sånt. va en tur te ørsta å såg på en bil te dama og men den va faen meg ikkje verdt vrakpanten en gang.. ;)

annonsen

bilen sto btw. i austefjorden da.. en halvtime fra volda.

de var ikkje lengre vekk nei? tenkte litt feil der..

ga du 20 for bilen da eller fekk du trykt den litt ned i pris?

har no mykje kjekke deler på bilen da :D

ka bil de var du såg på i ørsta da? mulig ej he kjika på den før?

ørsta blir no bare nabo øya herfrå :D hehe

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, bilen til broren til en kompis av meg det der.. f motor og greier.. mye ga du da?

Pruting va visst helt uaktuelt, den gikk for 17 000. punktum. 3000 billigere fordi idioten hadde solgt felga.. n00b. Betalte 17 og er egentlig godt fornøyd med det. noe småfix såklart men den fremstår som veldig fin, god å kjøre osv..

de var ikkje lengre vekk nei? tenkte litt feil der..

ga du 20 for bilen da eller fekk du trykt den litt ned i pris?

har no mykje kjekke deler på bilen da :D

ka bil de var du såg på i ørsta da? mulig ej he kjika på den før?

ørsta blir no bare nabo øya herfrå :D hehe

En eller annen 83mod. 240. lysegrønn med laksetrapp og 740 dashbord.. et vrak kort oppsummert.

Pen. Hva er planene?

Helt enkelt: B230FK & (M90) + Chip. og litt småtterier. noe skal vi alltids finne på :D kanskje ny kam og turbo. den forblir avskiltet frem til 15. mars ihvertfall. har bil frem til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! ser bra ut! vil gjerne ha flere bilder og:D

Ser litt high tech ut når du har alle knappa over varmeapparatet der i konsollen..har gjort det samma selv:D

Hva skal du gjøre med den andre bilen da? Prøve å kjøre en million med den? :D

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

så.. stasjonsvogn-fetischen din? har du lagt den på is?

bilen ser bra ut og blir nok enda bedre, etter du har fjernet det tullet han har gjort på dashboardet :P

tenker på stickers (macro, mtx, etc) og den mobilmagneten.

lithium-ion batterier vil ikke feste seg på magnet :P

ps. hva har skjedd med cd-spilleren?

har du planer med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

så.. stasjonsvogn-fetischen din? har du lagt den på is?

bilen ser bra ut og blir nok enda bedre, etter du har fjernet det tullet han har gjort på dashboardet :P

tenker på stickers (macro, mtx, etc) og den mobilmagneten.

lithium-ion batterier vil ikke feste seg på magnet :P

ps. hva har skjedd med cd-spilleren?

har du planer med bilen?

Er ingen cd-spiller der. Alle merka er borte alt :D forsvant på turen hjem. Stasjonsvogn er fint det, men forandring fryder. og så kom jeg over en bil jeg likte godt og da kjøpte jeg den... akkurat kommet hjem fra bergen, vert å henta bil til en kompis. og brukt mye penger...

Har sett den dær på autodb, og vurderte faktisk å kjøpe...

Grattis med 240! happyhappy

Ser ut til at du nettopp har kjøpt deg 240 også, så grattis til deg også :D

Fin den bilen, riktig skilt bokstaver i tillegg, asker og bærum skilter. (BN er best :) )

liker bokstavkombinasjonen, men hater bærum da.. (bærumspamp/soss)

åja.. husker jeg feil eller er det sperre på den? den grønne ja, roger sin :P , bor ii ørsta skjønner du

Her er det ikke noe etthjulspinn. går rett i sidelengs med en gang så sperre (aka org. LSD) er det ja :D:D

likte rattet veldig godt yummy

ikke jeg, du kan få kjøpe det.. passer ikke til min måte å håndtere rattet, liker nye typen servorattet i stedet.

Gratulerer! ser bra ut! vil gjerne ha flere bilder og:D

Ser litt high tech ut når du har alle knappa over varmeapparatet der i konsollen..har gjort det samma selv:D

Hva skal du gjøre med den andre bilen da? Prøve å kjøre en million med den? :D

veit ikke, blir brukt inntil videre. nye bilen må på eu-kontroll før jeg får skilt til den. men blir uansett ikke på veien før 2006 grunnet årsavgift.. alle bryterene skal byttes ut. har noen brytere som er mye penere... tenkte jeg sku vaske og polere den i morgen. se om jeg får tak i et kamera også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider