nnnneh Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 har kjøpt meg ny bil i dag, hva syns dere om denne? link Edit: topic skal vere "Ny bil på meg :)" bare sånn at ingen finner på å kverulere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 har kjøpt meg ny bil i dag, hva syns dere om denne? link Edit: topic skal vere "Ny bil på meg :)" bare sånn at ingen finner på å kverulere.... grattis=) har sett den ett par gonga på autodb, likte bilen veldig godt. synd den var for langt vekk for meg å kjøpe. hehe måtte du langt for å hente den? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 tja, 8mil ellernoke sånt. va en tur te ørsta å såg på en bil te dama og men den va faen meg ikkje verdt vrakpanten en gang.. ;) annonsen bilen sto btw. i austefjorden da.. en halvtime fra volda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 haha, bilen til broren til en kompis av meg det der.. f motor og greier.. mye ga du da? Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 tja, 8mil ellernoke sånt. va en tur te ørsta å såg på en bil te dama og men den va faen meg ikkje verdt vrakpanten en gang.. ;) annonsen bilen sto btw. i austefjorden da.. en halvtime fra volda. de var ikkje lengre vekk nei? tenkte litt feil der.. ga du 20 for bilen da eller fekk du trykt den litt ned i pris? har no mykje kjekke deler på bilen da :D ka bil de var du såg på i ørsta da? mulig ej he kjika på den før? ørsta blir no bare nabo øya herfrå :D hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Pen. Hva er planene? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 haha, bilen til broren til en kompis av meg det der.. f motor og greier.. mye ga du da? Pruting va visst helt uaktuelt, den gikk for 17 000. punktum. 3000 billigere fordi idioten hadde solgt felga.. n00b. Betalte 17 og er egentlig godt fornøyd med det. noe småfix såklart men den fremstår som veldig fin, god å kjøre osv.. de var ikkje lengre vekk nei? tenkte litt feil der..ga du 20 for bilen da eller fekk du trykt den litt ned i pris? har no mykje kjekke deler på bilen da :D ka bil de var du såg på i ørsta da? mulig ej he kjika på den før? ørsta blir no bare nabo øya herfrå :D hehe En eller annen 83mod. 240. lysegrønn med laksetrapp og 740 dashbord.. et vrak kort oppsummert. Pen. Hva er planene? Helt enkelt: B230FK & (M90) + Chip. og litt småtterier. noe skal vi alltids finne på :D kanskje ny kam og turbo. den forblir avskiltet frem til 15. mars ihvertfall. har bil frem til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 åja.. husker jeg feil eller er det sperre på den? den grønne ja, roger sin :P , bor ii ørsta skjønner du Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 En eller annen 83mod. 240. lysegrønn med laksetrapp og 740 dashbord.. et vrak kort oppsummert. okej..har ikkje sett den enda trur ej...høyres litt skeptisk ut med 740dashbord i ein 240 da. i grunne at han fekk de til å passe i bilen i de store å heile. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fin den bilen, riktig skilt bokstaver i tillegg, asker og bærum skilter. (BN er best :) ) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 likte rattet veldig godt yummy Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Har sett den dær på autodb, og vurderte faktisk å kjøpe... Grattis med 240! happyhappy Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Gratulerer! ser bra ut! vil gjerne ha flere bilder og:D Ser litt high tech ut når du har alle knappa over varmeapparatet der i konsollen..har gjort det samma selv:D Hva skal du gjøre med den andre bilen da? Prøve å kjøre en million med den? :D Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hei! så.. stasjonsvogn-fetischen din? har du lagt den på is? bilen ser bra ut og blir nok enda bedre, etter du har fjernet det tullet han har gjort på dashboardet :P tenker på stickers (macro, mtx, etc) og den mobilmagneten. lithium-ion batterier vil ikke feste seg på magnet :P ps. hva har skjedd med cd-spilleren? har du planer med bilen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hei!så.. stasjonsvogn-fetischen din? har du lagt den på is? bilen ser bra ut og blir nok enda bedre, etter du har fjernet det tullet han har gjort på dashboardet :P tenker på stickers (macro, mtx, etc) og den mobilmagneten. lithium-ion batterier vil ikke feste seg på magnet :P ps. hva har skjedd med cd-spilleren? har du planer med bilen? Er ingen cd-spiller der. Alle merka er borte alt :D forsvant på turen hjem. Stasjonsvogn er fint det, men forandring fryder. og så kom jeg over en bil jeg likte godt og da kjøpte jeg den... akkurat kommet hjem fra bergen, vert å henta bil til en kompis. og brukt mye penger... Har sett den dær på autodb, og vurderte faktisk å kjøpe... Grattis med 240! happyhappy Ser ut til at du nettopp har kjøpt deg 240 også, så grattis til deg også :D Fin den bilen, riktig skilt bokstaver i tillegg, asker og bærum skilter. (BN er best :) ) liker bokstavkombinasjonen, men hater bærum da.. (bærumspamp/soss) åja.. husker jeg feil eller er det sperre på den? den grønne ja, roger sin :P , bor ii ørsta skjønner du Her er det ikke noe etthjulspinn. går rett i sidelengs med en gang så sperre (aka org. LSD) er det ja :D:D likte rattet veldig godt yummy ikke jeg, du kan få kjøpe det.. passer ikke til min måte å håndtere rattet, liker nye typen servorattet i stedet. Gratulerer! ser bra ut! vil gjerne ha flere bilder og:DSer litt high tech ut når du har alle knappa over varmeapparatet der i konsollen..har gjort det samma selv:D Hva skal du gjøre med den andre bilen da? Prøve å kjøre en million med den? :D veit ikke, blir brukt inntil videre. nye bilen må på eu-kontroll før jeg får skilt til den. men blir uansett ikke på veien før 2006 grunnet årsavgift.. alle bryterene skal byttes ut. har noen brytere som er mye penere... tenkte jeg sku vaske og polere den i morgen. se om jeg får tak i et kamera også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg