Steffmaister Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hei. Har netopp kjøpt meg en mb 230e 86mod. Men bilen mangler jo turteller. Det må man jo ha!! Hvor få tak i det? Ca pris? Er det bare å plug`n play eller må man koble om noe?? Takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Tja, høggere har jo slike ting. Litt usikker på hvor den henter signalene fra, men det må uansett strekkes kabel til det punktet. Reis innom en høgger, finn turteller og følg kabelen fra instrumentene, gjennom sikringsboksen og til målet! :) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dwiller Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Plug and play. Bare å fjerne klokka og erstatte den med en turteller, men det må tilkobles noen ekstra ledninger. Den ene ledningen skal tilkobles sikring 5 sikringsboksen (svart/rød/lilla) og den andre skal ledningen (grønn/gul) skal tilkobles terminal TD i diagnosekontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arn-hat Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er det det samme på Diesel? Har en 300 D uten turteller. Passer instrument fra 250 D? Tenker på 5 VS 6 syl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dwiller Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Dieslene bruker samme type turteller, og kobles ikke på tilsvarende måte. Du kan ikke bruker turteller fra en bensiner. Får føye til litt ekstra info. I tillegg til turtelleren trenger du omdreiningsføleren og det litt mere kompliserte ledningsnettet. Kan legge ut en beskrivelse senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arn-hat Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Fullt klar over at diesel og bensin ikke er det samme. Men jeg har et instrumet fra en 250 diesel på hånd. Det jeg lurte på var om det er forskjeld på instrumenta på 5 og 6 syl diesel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 noen som vet hvorfor min turteller pluteselig sluttet å fungere? har 230E. den står stille på 1000rpm hele tiden. alltid fungert før Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg