Harrybo Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hei har flyttet til Alta på Grunn av studier.. Og da jeg ikke har noe kontakter her oppe når det gjelder kontakter innen bil.. Har egen garasje hjemme men litt langt unna. Så lurte jeg på om det er noen som veit om eller bor kjenner noen som bor i Alta som skrur litt bil selv. Skal på Eu i April og trenger litt små justeringer på bilen før den tid.. Litt kaldt å stå ute å skru i denne kulda som er her oppe nå.. Så hadde vært interisert i å være med i et mekkemiljø her oppe, da det er litt langt å reise hjem vær gang jeg må fikse noe på bilen.. Mvh David Interisert i å være med på å betale for et mekkeverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champions_of_Europe Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hei har flyttet til Alta på Grunn av studier.. Og da jeg ikke har noe kontakter her oppe når det gjelder kontakter innen bil.. Har egen garasje hjemme men litt langt unna. Så lurte jeg på om det er noen som veit om eller bor kjenner noen som bor i Alta som skrur litt bil selv. Skal på Eu i April og trenger litt små justeringer på bilen før den tid.. Litt kaldt å stå ute å skru i denne kulda som er her oppe nå.. Så hadde vært interisert i å være med i et mekkemiljø her oppe, da det er litt langt å reise hjem vær gang jeg må fikse noe på bilen.. Mvh David Interisert i å være med på å betale for et mekkeverksted. hellothere Hei, bor i Alta, men skrur desverre ikke så mye selv, har liksom aldri hadd behov for det siden jeg kjører Audi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har ikke behov for det jeg heller da, Den gamle passaten min blir min brors førstegangsbil. Og jeg har skaffet meg en Svart 99 mod Passat TDI Highline Som står og venter på at jeg skal komme hjem til sommeren. Så det blir spennende å se om jeg kommer meg helt hjem igen med den gamle :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg