sierra2,0i Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 finnes det angle eyes til p10 hvis det finnes kunne dere skreve inn linken da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 finnes det angle eyes til p10 hvis det finnes kunne dere skreve inn linken da? det finst ikkje,må evt kjøpe eit slikt ringsett! Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 det finst ikkje,må evt kjøpe eit slikt ringsett! ja ok. men kossen er tepassninga på de da. vet du om noen andre som har kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 er ikkje lett å mekke til noe sånt,dessuten trur eg uansett ikkje resultate blir så bra!men det eg har tenkt på er å bruke hovudlys fra ein annen bil som ligner på p10 sine hovudlykter å tepasse dei... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg monterte angel-eyes-ringer inni mine lykter. Det gikk greit, men syns ikke det ble fint siden lyktene ikke var klarglass. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg monterte angel-eyes-ringer inni mine lykter. Det gikk greit, men syns ikke det ble fint siden lyktene ikke var klarglass. det så jo ikke så galt ut det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hadde vært pent å sett det der med klarglass...tror det hadde blitt helt smooth;) Har aldri sett klarglass på en P10...men mulig det finnes... Noen som har sett det? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hadde vært pent å sett det der med klarglass...tror det hadde blitt helt smooth;)Har aldri sett klarglass på en P10...men mulig det finnes... Noen som har sett det? Det finnes nok ikke, er minimalt med ekstra dingser til Primera. Alternative lykter er G20-lykter, men eneste forskjell her er at de har en reflektor, mens vi har to og Morette-lykter. Morette-lykter er doble runde lykter, og de koster endel. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg