olehenri Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 den grønne som pleier å stå ved det røde bygget ved stasjonen? jau, mener det er en rs4 hvertfall.. ble parkert av en slik en i sommer, mener det var den der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jau, mener det er en rs4 hvertfall.. ble parkert av en slik en i sommer, mener det var den der.. det er en rs2! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 det er en rs2! ja rs2 er det faan meg :P :P my bad hehe :D ikke helt våken akkurat nå :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Også går det en grønn S14 i by'n etter det jeg har hørt. Står visst vinterparkert i en garasje rett utenfor der jeg bor.. Hmm, merkelig.. :D Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 går en grønn s14 ja, han bor i follebu eller noe sånnt, så den for ikke så altforlengesiden.. brodern til en jeg kjenner som har den.. xl regga el no sånnt, tilsalgs på autodb har jeg sett og.. går også en DK regga en i moelv, som ofte er innom. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 den RS2'n så jeg når jeg var på langkjøring med farsan i høstferien yummy mens det er snakk om grommebiler i Lhmr, lå bak en en z3Coupe M på samma turen, på vei opp på hovedveien ut av byn mot Gjøvik.. den gikk helt ok. var en tysk registrert 330 som prøvde seg på'n.. ikke snakk.. noen som vet noe om denne? var den vanlige mørke blå fargen.. greit ikke z3coupe er no grombil, men i M utgaven ern litt tøff :kiss Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 den RS2'n så jeg når jeg var på langkjøring med farsan i høstferien yummy mens det er snakk om grommebiler i Lhmr, lå bak en en z3Coupe M på samma turen, på vei opp på hovedveien ut av byn mot Gjøvik.. den gikk helt ok. var en tysk registrert 330 som prøvde seg på'n.. ikke snakk.. noen som vet noe om denne? var den vanlige mørke blå fargen.. greit ikke z3coupe er no grombil, men i M utgaven ern litt tøff :kiss hmm.. har jeg aldri sett.. går hvertfall en ny 645 eller 635 csi her i byen og.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 går en grønn s14 ja, han bor i follebu eller noe sånnt, så den for ikke så altforlengesiden.. brodern til en jeg kjenner som har den.. xl regga el no sånnt, tilsalgs på autodb har jeg sett og.. går også en DK regga en i moelv, som ofte er innom. Tenkte vel mest på min bil hehe ;) Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Tenkte vel mest på min bil hehe ;) ennå en s14?!? åssen ser den ut? trukke jeg har fått med meg den :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Grønnlilla metallic, bronze felger. DK reg. :D Se link i signatur ;) Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 må værra medlem for å komma inn.. da er det nok den jeg mente fra moelv da.. trodde den gikk der, sett en der som er grønn med bronze felger og dk regga.. hvis det er deg så kjørte jeg rundt deg en gang i moelv :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Så den på søndag, Så også en Audi Rs6. Ikke sikker på om det var en rs6 men. hadde hvertfall rs6 fangere. så den i bare ett par sekunder. Flere som har sett den eller? Var på hytta på Hafjell i helgen, spotta en grå RS6 da jeg var en tur i Øyer.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Var på hytta på Hafjell i helgen, spotta en grå RS6 da jeg var en tur i Øyer.. da kan det nok være sykkelreperatøren da :P :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 så en rød s2000 og en sort lexus soarer på strandtorget i går, mulig de bare var på gjennomreise, da jeg aldri har sett de her. når man er inne på fine biler får man vel ikke glemme cayenne turbo´n til smidesang, pluss koneporschen :P sx´n til cato tofthagen er vel lilla og ikke grønn? den grønne sx´n på moelv er vel en s14a racing edt ? tror den er til salgs. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 så en rød s2000 og en sort lexus soarer på strandtorget i går, mulig de bare var på gjennomreise, da jeg aldri har sett de her.når man er inne på fine biler får man vel ikke glemme cayenne turbo´n til smidesang, pluss koneporschen :P sx´n til cato tofthagen er vel lilla og ikke grønn? den grønne sx´n på moelv er vel en s14a racing edt ? tror den er til salgs. Den grønne i Moelv er en vanlig S14. Og ja den er til salgs (var i hvertfall for en stund siden). Det er også en svart S14 kouki i Moelv, men den har jeg ikke sett på veien enda. Tror eieren jobber offs****. <- Her skal det stå åffsjår.. Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg