Gå til innhold

Sett noe så strøkent før?

Ranger emnet

wimsen

Anbefalte innlegg

Skal importere RX-7 til sommeren, og surfer litt rundt på ebay!

Noen av rx-7ene der er jo så billig at det er jo ikke sant...!

Sånn som denne skal de jo ha 7500 dollar for, noe som er rundt 47 høvdinger for, er jo for billig til å være sant, må jo være noe gale med! Har aldri sett en så støken før..:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1993-Mazda-RX7-with-NITROUS-BUY-IT-NOW-AT-7500-USD_W0QQitemZ4596822998QQcategoryZ6327QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Volvo 740 Turbo

-B230f turbomontert

-531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell. Ikkje for og ødlegge håpet ditt men det der er desverre svindel. Samma bil står også til salgs på autoscout24 og mobile.de da befinner den seg forskjellige plasser i europa. Er desverre utrolig MYE svindel innen ebay og lignende. Men det er fullt mulig og skaffe en delvis stylet/fullt stylet rx7 fra japan for prisen du nemte. + mva

-thomas

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte meg nesten d! liker den amerikanske versjonen best, med beige skinn interiør, og rattet på venstresiden! Men hvis jeg skal få råd til rx-7 blir det nok fra Japan ja!

Blir en del dyrere fra statene vel! Er en stund til enda, men surfer no litt rundt og sjekker..

Volvo 740 Turbo

-B230f turbomontert

-531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikkje hvor mye en rx7 ligger på en statene men vil tro du må endel over 40 000,- vertfall. Du får japanske versjonen med beige skinn og om du vil :) Xtouring har vell orginalt skinn om eg ikkje tar feil.

-thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo også i annonsen at den har manuellkasse.. men denne bilen vet jeg er utstyrt med automat.. Men de får sikkert lurt en stakkars jævel..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touring versjonen er vell en bil som normalt er levert uten vinge og styling av noe slag. Er en helt normal twinturbo versjon som er litt mer eksklusiv med skinninteriør. Finner desse bilene stylet for en billig penge i japan :)

-thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorn er neppe like grom som den du viste der. men er en helt orginal twinturbo motor som du finner i alle FD utgaver. Prisen er vell fra 130 000,- og oppover ferdig registert. for en bil som er i bra stand i forhold til alder og km.

-thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, tenkte ikke på den showbilen der oppe..! Tenkte at det var samme motor i touring versjonen som i en vanlig! 130 000 er ikke gale da! Men er dette for en klin orginal, eller med litt småsnacks..

Volvo 740 Turbo

-B230f turbomontert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte min på ebay, og jeg vil bare si: før du kjøper sjekk feedbacken til selgern.. Og vis prisen virker helt høl i hue så er det sansynligvis svindel;)

Den RX-7en du har funni der, den har vert "til salgs" i flere måneder nå.. var "til salgs" når jeg kjøpte min også, den er garrantert svindel;)

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider