Gå til innhold

tips til hvor man kan kjøpe deler?

Ranger emnet

BBandersen

Anbefalte innlegg

hei,

tenkte kanskje flere enn meg har behov for deler til tider?:P så tenkte det kanskje kunne være litt nyttig å ha en tråd med tips til firmaer/høggere/personer osv som selger deler til veteraner :) skal finne fram det jeg har med tid og stund, har ikke alt i hodet lengre :P

Jeg trenger div deler til min Opel GT, har fått tak i noen tips jeg skal prøve å ringe, men si gjerne ifra hvis du veit om noen :)

mvh

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

tenkte kanskje flere enn meg har behov for deler til tider?:P så tenkte det kanskje kunne være litt nyttig å ha en tråd med tips til firmaer/høggere/personer osv som selger deler til veteraner :) skal finne fram det jeg har med tid og stund, har ikke alt i hodet lengre :P

Jeg trenger div deler til min Opel GT, har fått tak i noen tips jeg skal prøve å ringe, men si gjerne ifra hvis du veit om noen :)

mvh

Veldig raskt ...

En eller flere som stadig annonserer på http://www.blocket.se med deler til Opel GT

Alt. se http://www.ssra.org/svenskalankar.htm for en del forskjellige bilrelaterte linker som kanskje kan gi deg eller andre noen spor å gå etter.

Clumsy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Sorry BBandersen detta er ikke til så mye hjelp for deg... Men til dere der ute med gammel volvo så er det bare et sted å gå.

Jørgenrud bilverksted - spør etter lars, han har god service, alt for mye kunnskap og veldig streite priser.

De har utrolig mye dill på lager og har hjelpa meg mange ganger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk for de som tipser om gt deler, men tenkte sånn deler til alle biler...et slags oppslag...jeg veit om en del vw deleselgere som jeg har hatt veldig god erfaring med og da er det jo litt greit å meddele det med andre :) må bare finne ut hvor jeg har lagt linker osv :P så for min del er det bare å legge ut deler til andre biler her :)

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider