Shirro Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Har akkurat kjøpt en '88 Sunny GTi, men etter et par dager begynte den å gå på tre sylindre. Den går på fire etter den har stått en stund, men så kan jeg kjøre noen minutter, så hopper den tilbake til tre igjen... Det er ganske komplisert tennings-system, så jeg skjønner ikke helt hvor feilen kan ligge. Jeg har byttet plugger (som krevde omfattende arbeid), men er ikke vant til det elektroniske coil-systemet... Noen som har no erfaring med dette? Siter Kickmaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 dårlige pluggledninger ? overslag mellom pluggene ? Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg hadde en Audi som bytta mellom å gå på 5 og 4 syl. Bytta plugger, kabler, fordelerlokk, rotor, coilkabel og coil. Kosta meg 1000 kr og bilen malte som ei katte etter dette. Bærre lækkert som man sier. Du får kjøpt alt dette på Bilextra og koster nok bare halvparten til din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaterace Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Er det 4 coils maskin er det sikkert en coil som er gåen Siter Gaterace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg