Gå til innhold

forslag ang prosjekt tråder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei, siden det er så mange tråder, og desverre er mange av disse innlegge desverre offtopic:(

spesielt min:D

kunne det hvert en ideé at trådstarter har muligheten til å kunne slette de andres innlegg i prosjekt tråden sin?

litt lettere for meg hvertfall da, så er det lettere å holde tråden fin, så trenger man ikke "rope" på amdins hele tida, for at de skal slette innlegg.

bare en tanke:)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det lar seg gjøre rent teknisk å la hver enkeltbruker få eksklusiv tilgang til en enkelttråd. En annen minst like god løsning er å oppdatere post #1 med nye bilder, ny tekst osv.. Bare lag en overskrift i fet skrift for hver gang du legger inn noe nytt. "jammen da kommer ikke tråden øverst på lista" vil mange si da.

Det er ikke noe problem, enten kommer det en våken, oppriktig, hengiven og henrykt trådleser og spør om noe; *vips den er øverst.* - eller hvis du er redd for at tråden din suger(ikke du NeonMuffler;-) lager du selv et nytt svar. Om du velger å kun skrive i første posten og/eller legge til som vanlig i siste svar er opp til deg.

Poenget er at det blir mye lettere å følge prosjektet for nye lesere.

Inntil Wideröe får du, Neon og alle andre trykke som besatt på Rapporterings-knappen som står lengst til høyre i alle poster. Den ser slik ut: report.gif :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør man som skody sier, så vil men etter en stund måtte vente i 20min for at alle bildene skal laste opp, det blir en utrolig tung side.

Folk trenger strengt tatt ikke laste opp ett bilde på 3Mb da. Er jo slike ting som gjør bilder tunge å laste. Men slikt regulerer seg vel selv etterhvert? Vist en tråd er tung å laste så skipper en bare den? Vist jeg hadde hatt en tråd så hadde jeg nok bare laget en ny post for hver gang jeg oppdaterte og vist noe var OT så hadde jeg bare rapportert det. Det er iallefall det jeg ser på som den enkleste løsningen.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider