Meduza Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Da er det på tide med en liten update på Injectionen. Nå er skaden i baken grovretta. Ble faktisk ganske fornøyd med det. Helt 350% bra går det ikke å få det uten å bytte øbakplate, men det har jeg ei råd til. Og det er snakk om 2mm! Så får si meg fornøyd. Nå gjennstår sparkling og lakkering der. Det meste av lakkrusta er pussa ned og sandblåst, klart for behandling og lakkering. Gjennstår å sveise inn det fangerfestet på siden og sveise igjenn et bitte lite hull ved reservehjulsbrønn som jeg klarte å pirke fram. Det drar seg fort mot helakkering om det skal bli helt strøkent resultat, om det blir gjort i førsteomgang er ikke sikkert enda. Men når helakkeringa kommer vil det også trolig bli montert Rs breddere, skjørter og bakvinge. Hva jeg skal ha i fronten er ikke sikkert. Rs fangeren er litt væl, og 2.8i leppa blir litt lite. Prøve å få tak i ei Rs leppe kanskje. Trx hjul har jeg ikke råd å kjøre på annet enn når jeg skal på treff så det står nå noen 17" felger som jeg fikk bytta til meg på nå. 235/45-17 dekk på faktisk, og det går helt fint! Noen nyere bilder kan jeg også hive ut. (Baken er ikke ferdig retta her) Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Tøff bil. Så ikke ut som de ultimate vinterdekka de 235`ene. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Takk! Nei, de er ikke helt best i test på snø. Men så er ikke det her akkurat vinterbilen heller da. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Syns nå ikke det er så ille vinterbil jeg da, men så kjører jeg bare med en borra 2.8 5trinns 3.45:1 med 175-dekk og ca 100 kg baki... Noen av dere som veit om Delco Rèmy-dynamo hører hjemme på noen som helst måte i bilen min? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 er bosch som gjelder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hey girer`n.. :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kan du ta et nermere bilde av de felgene? Ser bra ut tror jeg.. ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 er bosch som gjelder :) Det jeg trudde, er vel en merkelig byttedynamo jeg har, passer perfekt, bosch-plugg, men syns den lader litt rart, og er lissom feil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg