Gå til innhold

Dette driver da jeg på med... 83 Injection og 76 Coupè!

Meduza

Anbefalte innlegg

Da er det på tide med en liten update på Injectionen. Nå er skaden i baken grovretta. Ble faktisk ganske fornøyd med det. Helt 350% bra går det ikke å få det uten å bytte øbakplate, men det har jeg ei råd til. Og det er snakk om 2mm! Så får si meg fornøyd. Nå gjennstår sparkling og lakkering der. Det meste av lakkrusta er pussa ned og sandblåst, klart for behandling og lakkering. Gjennstår å sveise inn det fangerfestet på siden og sveise igjenn et bitte lite hull ved reservehjulsbrønn som jeg klarte å pirke fram.

Det drar seg fort mot helakkering om det skal bli helt strøkent resultat, om det blir gjort i førsteomgang er ikke sikkert enda. Men når helakkeringa kommer vil det også trolig bli montert Rs breddere, skjørter og bakvinge. Hva jeg skal ha i fronten er ikke sikkert. Rs fangeren er litt væl, og 2.8i leppa blir litt lite. Prøve å få tak i ei Rs leppe kanskje. Trx hjul har jeg ikke råd å kjøre på annet enn når jeg skal på treff så det står nå noen 17" felger som jeg fikk bytta til meg på nå. 235/45-17 dekk på faktisk, og det går helt fint!

Noen nyere bilder kan jeg også hive ut. (Baken er ikke ferdig retta her)

P1190018.jpg

P1190036.jpg

P1190016.jpg

P1190034.jpg

Ford!

65 Mustang HT

66 Mustang HT

12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns nå ikke det er så ille vinterbil jeg da, men så kjører jeg bare med en borra 2.8 5trinns 3.45:1 med 175-dekk og ca 100 kg baki...

Noen av dere som veit om Delco Rèmy-dynamo hører hjemme på noen som helst måte i bilen min?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider