24v_cossie Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 heller det en løgnere og bedragere.... vet ikke om eierne av bilene er enige i det med seriøsitet... ingen i granada klubben ville kjøpe peranaen,så da hentet roy den og bladde opp 65000kr, noe ikke noen i granada klubb ledelsen ville.... da ble det vel misunnelse istedet.... og en annen hos oss fra halden egentlig har 30 granadaer. mest mk1 gxl og ghia. så... vet ikke jeg..useriøst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 var snakk om ett slags julebord i romhjula :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Skjønner skjønner.. Blir selv sett på som råner, og er jaggu stolt av det! Misunnelse ja! Er AKKURAT det som ror i klubben! Når jeg nevnte at jeg kjøpte Injectionen fikk jeg masse tjas om at jeg ikke var verdig den. Samma når jeg nevnte at jeg skulle bruke en 2.8i ghia stv (som er krasja) som delebil te coupè en! Skikkelig forbanna virka det som de ble, bare fordi jeg ikke kosta på den mangfoldige i oppretting, og i steden bruker den som delebil. Espen Eriksen du tenker på? Var med han opp å titta på den ene låven hans her en gang. Stod eneste mk1 med ac i norge og no greier? Forelska meg i en blå 3.0 Gxl coupè jeg da. Drømmer om den bilen den dag i dag! Men ja, useriøsitet herjer i cgkn... Får dere no dreis på fcn utover så kan dere regne med å få et nytt medlem, fra Halden. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Kom med nærmere beskjed ang tidspunkt og sted da, så skal du ikke se bort i fra at det dukker opp et hue.. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Hr Eriksen kommer nok hjem til helga.... kjøpt seg ett hav av nye deilige mk1 deler i England:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Oi oi oi..! Høres bra ut! Men med samma vi er innpå det. Vet ikke om noen som har en grei ghia panserlist og ghiagrill til mk1 for en forholdsvis billig penge? Og evt org tåkelys? Har krommen rundt, men ikke lysa. Var egentlig meninga jeg skulle spørre Eriksen om det var mulig å få handla noe av han, men gikk opp for meg at jeg trolig ikke hadde fått kjøpt noe av han uansett, så ble aldri til å ringe. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Mannen biter da ikke :) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 har kansje en jeg....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Da får jeg prøve å få rota fram nr hans og ringe en dag da. Nevner jeg at jeg både har fått med Coupè og en fin Injection så dukker han vel brått opp neste gang han er i Halden også. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 vi skal vel til sverige når han kommer hjem... da er ikke halden langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 men er kvelden for meg nå.... må på jobb imorra... opp 07:00 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Hehe.. Sant nok! Sjekk om du har grill da! Hadde vært kjekt å fått samla litt deler til coupè en igjen. Stått stille lenge nå. God natt! Vi snakkes. Ta det rolig på jobb. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edgarius Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hmmm.. Her var jo mr girer`n jo hehe.. :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 :bump jepp Jan Edgar ett sted må jeg også være :aug: må ikke kjøre granada cosworth om vintern du :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 lite liv her idag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg