twinflower Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Vel, det var bare et tilfeldig tall for å illustrere at motoren gikk det den var kar om, og at det bråket veldig høyt til å være tidlig på søndags morran. Og ja, lettelsen var total, men pulsen var ikke nede igjen før jeg var kommet meg i so**** :) Edit: WTF? Blir "s o f a e n" sensurert fordi der står sof*en? Herregud da! Dette er jo et gutteforum! Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Julelys ja. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Noen av oss bilister har kommet seg til det stadiet hvor man har sluttet å få noen reaksjoner/følelser når man passerer eller møter politi på eller langs veien :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det er jo bare deilig å bli skremt en gang i blandt... Litt som når du sitter å koser deg med nakne damer på pcen og døra åpner seg og du tror det er morrari, så ere bare hunden din som vil ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg og en kompis kjørte en sommer ute en solskinnsdag med taket av, også gikk Mr Cool på stereoen.. Vi dro på etter en bil for å nå denne igjen, og måtte trø til på akkurat-blitt-rødt-lys. Mitt i Mr Cool sangen er det jo sirener, og disse kom jo selvsagt like etter at vi hadde kjørt gjennom krysset. Jeg stivnet litt.. Helt til jeg snudde meg og skjønnte at det var sangen.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 haha, den er kjent ja. Samme når det kommer "du får snart melding"-lyd på radioen. En eller en annen reklame som begynner med den lyden. "ditt-dididit-dididitt"-lyden om du vet hva jeg mener. Men om politiet hadde tatt meg i å kjørt på nesten-gult, så skulle jeg fortalt de om alle de gangene de ikke gidder å stoppe for rødt i tomme kryss, og bare kjører igjennom med blålys på i 5-6 sekunder. Duster ass Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg