Gå til innhold

Corradospotting i Trondheim

Ranger emnet

CorraDon

Anbefalte innlegg

Sto i går og ventet på bussen, da jeg var så heldig å se en nydelig svart Corrado komme kjørende forbi. Den var svart, med RS4-fanger og som om ikke det var nok, så så jeg enda en litt senere på dagen! Tror dette er første gang jeg ser en Corrado her i Trondheim på et halvt år! Hehe, ikke så viktig post, men det varmer litt i et Corradoeierhjerte, når man ser en... Ahh, nå skal det bli DIGG å komme hjem å mekke litt på Corradoen! hehe

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto i går og ventet på bussen, da jeg var så heldig å se en nydelig svart Corrado komme kjørende forbi. Den var svart, med RS4-fanger og som om ikke det var nok, så så jeg enda en litt senere på dagen! Tror dette er første gang jeg ser en Corrado her i Trondheim på et halvt år! Hehe, ikke så viktig post, men det varmer litt i et Corradoeierhjerte, når man ser en... Ahh, nå skal det bli DIGG å komme hjem å mekke litt på Corradoen! hehe

Er du ferdig meg Xamen eller? hehe! Men Det er digg å se andre corradoer! Det er ikke den første bilen du ser på gata akkuratt! Hva skal u skru nå da! Synes bilen din ser rimlig bra ut jeg!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nesten, kun en eksamen igjen, DIGG! Nei, sant, man ser den ikke hele tiden, og da er det litt gøy... Kan være pga jeg er 50 mil unna min, og savner den da, at jeg bryr meg litt mer om det;) hehe... Når jeg kommer hjem nå skal jeg sette i den nye DVD-spilleren, gjøre ferdig bagasjerommet med basseren, sette inn høyttalerne i dørene, sette på aluringer på instrumentet, sette på bakplata, og bakrutespoileren, mekke litt på motoren, lakkere Golfen inni, sveise litt på vingebilen... Det er hvertfall noe av det, så har nok litt å sette fingrene i i jula:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nesten, kun en eksamen igjen, DIGG! Nei, sant, man ser den ikke hele tiden, og da er det litt gøy... Kan være pga jeg er 50 mil unna min, og savner den da, at jeg bryr meg litt mer om det;) hehe... Når jeg kommer hjem nå skal jeg sette i den nye DVD-spilleren, gjøre ferdig bagasjerommet med basseren, sette inn høyttalerne i dørene, sette på aluringer på instrumentet, sette på bakplata, og bakrutespoileren, mekke litt på motoren, lakkere Golfen inni, sveise litt på vingebilen... Det er hvertfall noe av det, så har nok litt å sette fingrene i i jula:)

Hvordan høytalere er det du skal ha i døra? Skal sette inn i min snart oxo;) Aluringer ja! Det hadde gjort seg på bilen min oxo! Hvor har u kjøpt det?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan høytalere er det du skal ha i døra? Skal sette inn i min snart oxo;) Aluringer ja! Det hadde gjort seg på bilen min oxo! Hvor har u kjøpt det?

Har et Peerless High Definition frontsett, men vurderer å bruke Focal diskantene jeg hadde fra før. Basseren er en Dynabel 9410... Jeg kjøpte aluringene på ebay i Tyskland, men vet og at man får kjøpt det på ebay i usa og http://www.dubdesignindustries.com . Ja, gleder meg til å sette på de, vet forresten at acoupe også er interessert i å kjøpe sånne, så kunne jo hørt med han om å kjøpe to sett, sparer frakt osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du så en grønn en, så er den min :) Bor ikke i tr.heim, men er ofte der. Jeg har ofte passert en svart corrado med en med uoriginal vinge og klarlykter bak både i tr.heim og i Malvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider