740blåmann Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Prisen inkl frakt til Nord-Norge da? ;-) Siter Volvo 740 GLE 85 mod B230E -> B230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 stolene er fine de, men blir litt for høy prisklasse for min del tror jeg. vet du hvordan sidestøtten på disse er i forhold til LS? hvordan de er i forhold til Ls aner jeg ikke.. Men det er skikkelig god støtte, pluss at en har mulighet til å pumpe opp ryggen så en sitter som støpt. pluss varme og vifte for luft.. så her er det litt komfort. Til Oslo klarer jeg billig frakt hvertfall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Prisen inkl frakt til Nord-Norge da? ;-) Må nesten vite hvor i Nord-norge... :win Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Solgt! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 passer setene til BMW 5-serie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Du burde virkelig sjekke datoene på trådene du drar fram. Også står det jo at stolene er solgt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg