Parker Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg har hørt mye snakk om KN luftfilter og OBD trimming av biler. Går det an å sette et KN luftfilter inn i min e60? Er det bra dårlig? Hvor får en tak i et slikt luftfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg har hørt mye snakk om KN luftfilter og OBD trimming av biler. Går det an å sette et KN luftfilter inn i min e60? Er det bra dårlig? Hvor får en tak i et slikt luftfilter? Kjøp det på kollevold.no. Gir litt annen innsugslyd, men noe merkbar effekt å snakke om får du ikke på en 520. Kanskje målbar, men mest placebo. Du tar av std. luftfilterboksen og setter på et konfilter istedet, ganske enkel greie. Ganske poengløs også ytelsesmessig ;) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Og mengden med drit k/n filteret slipper igjennom kontra det originale er så mye større at jeg kommer aldri til å sette på et slikt filter... Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg