240tuning Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hei! har begynt å fundere litt når d gjelder tempføleren på motorn min. dette er en FT fra 97-mod 940. der er det en tempføler-sensor med to tilkoblinger, men visst eg bruker denne, vil instrumentet vise feil.. Byttet derfor ut med sensor fra 230a motorn. dermed viser jo instrumentet rett. men er det ikkje slik at innsprøytningshjerna også skal ha ett signal fra denne føleren? for å vite litt om temperaturen til motorn? motoren går igrunnen reint og fint, muligens litt tungstarta når den er kald.... det er mange som har FT i 240, men ka gjor dåkke med tempen??? happyhappy Siter 86- Volvo 240 GL (B230FT, chip, 16t) Prosjekt/bruksbil 88- Volvo 740 GL STV (D24) Bruksbil 86- Volvo 240 GLE (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det er TO tempfølere i toppen, En til innsprutet og en til instrumentet Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ingen som kan komme enn litt mer detaljer forklaring på dette...? har samme problem på min 760 me FT motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg