AC Schnitzer Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hei! Er på utkikk etter effekt potte. Har funnet ut at det er mye å velge i. Noen som har eller som har råd? Har kommet over disse: Supersprint Remus Simons Scorpion Eisenmann Hvem av disse lager fin lyd uten at det blir for mye? Tenker da på støy i coupe'n under vanlig kjøring. Noen anbefalte faktisk universal pottene på Torshov. Noen som har prøvd disse, erfaring? Skal være til en 97 mod. E36 320 Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ingen som kjører med effekt potte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Effekt potte... Hva er det forno`? Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Har Simons og det duger for mitt bruk ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Effekt potte...Hva er det forno`? Sport potte, bakre del av effekt anlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Noen som har lydklipp liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Supersprint: lite lyd, litt brom. (har dette selv) Remus: horribel lyd Eisenmann: uten tvil en av de beste. Scorpion: Samme som over, herlig lyd :) Simons: på seksern blir det skrape-metallisk ekkel lyd Du har også: G-power: knall. Et av de dyreste merkene Sebring: vet ingenting Svendsen eksos lager også eksos til deg.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hadde Eisenmann på gammelbilen min (E46).. veldig fin lyd, akkurat passe høy, dyp, osv., men litt for mye bråk inni bilen.. :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Supersprint: lite lyd, litt brom. (har dette selv)Remus: horribel lyd Eisenmann: uten tvil en av de beste. Scorpion: Samme som over, herlig lyd :) Simons: på seksern blir det skrape-metallisk ekkel lyd Du har også: G-power: knall. Et av de dyreste merkene Sebring: vet ingenting Svendsen eksos lager også eksos til deg.. Eisenmann og scorpion, kommer det mye lyd av de? Hører man mye inne i bilen ved vanlig kjøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Supersprint: lite lyd, litt brom. (har dette selv) Svendsen eksos lager også eksos til deg.. Bruker Svendsen da uorginalt? Hvordan er resultatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Eisenmann og scorpion, kommer det mye lyd av de? Hører man mye inne i bilen ved vanlig kjøring? Har Scorpion på begge mine biler, den ene av dem en E36 320 (denne har jeg DTM på). Kjempefornøyd med lyden (aggressiv), men om du er ute etter lite lyd inne i bilen er det ikke å anbefale! Kjøp Scorpion kun om du VIL ha mye "rå" lyd. Scorpion sine anlegg for E36 320 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w3p Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg fikk Svensen Eksos til å lage til min E36 92'. Jeg er veldig fornøyd. Jeg sa til dem at jeg ikke ville ha sånn "harry lyd" (med det mener jeg sånn dyp brumming). Han mannen bak disken lo litt, men skjønte akkurat hva jeg mente da mange folk fra landet er innom der daglig. Jeg fikk da nytt anlegg fra katalysatoren og ut. Fikk en sånn turbo lyddempter sak og 2 1/2'' rør. Ble veldig likt rallybilene vi ser på tv, noe jeg likte godt :) Hørtest liksom veldig sprekt ut. En dårlig sammenligning: Jeg ba om lyd man kan høre fra raske racer-motorsykler, og ikke sånn lyd man kan få fra 4litere av noen monsterbiler. Mao: Hør med svensen, og forklar dem hva du vil ha! Jeg er veldig godt fornøyd, eneste som er å trekke ned er at om man stresser bilen litt under 2k omdreininger, er det en del støy i bilen... Men når man cruiser i 80 så ligger jo nåla godt over 2k, så er ingen problem da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 simen sin blå e36 320i har fått en fin lyd av svendsen.. den er dyp og brommer godt, kanskje kvalifiserer litt mer som harry :P, men den har ihvertfall ikke prompelyden. fått mange kommentarer på hvor tøff lyden i den er ihvertfall happyhappy Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvordan er prisen på Svendsen i forhold til Scorpion og Einsmann? Noen som skal selge diffuser med hull for dobbel utblåsning? Si også ifra hvis noen har potter liggende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Broren min hadde Sebring DTM potte på sin e36 320i. Var helt grei lyd. Ikke for mye lyd, men helt grei brumming. Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg