Mort1 Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Her er ei side med no fin software. Med et enkelt webcam og dette programmet, har du full oversikt over garasjen til enhver tid :D Masse fine finesser, som.. Melding som sms hvis aktivitet Det blir ført logg over når det har vært aktivitet. Du kan logge deg på nett for å beundre bilen din :D og sikkert mye mere.. Her er linken.. http://www.icode.co.uk/icatcher/ Noen som har noe sånt fra før? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Nå har ikke jeg garasje, men her kan dere passe på bilene mine som står i gata :D http://home.online.no/~moaspen/webcam.htm Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Mort Nå har ikke jeg garasje, men her kan dere passe på bilene mine som står i gata :D http://home.online.no/~moaspen/webcam.htm Åssen kamera bruker du? Regner med at det sitter utendørs? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 ser du ikke vinduskarmen da?:roll: Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Cooooool!! me sjøpe :D :D Edit: hvordan er det å bruke dette som bevis? Funker det i mørket oxo? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Er det ikke bare å bruke et IP kamera med WLan, strøm har man vel tilgjengelig. Skal ikke så mye mekking til så kan du se på bilen med mobilen, det hadde vært noe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Mk2-16v Åssen kamera bruker du? Regner med at det sitter utendørs? Jeg bruker et vanlig HI-8 kamera.. med andre ord et helt vanlig gammeldags analog videokamera.. Det ståår i vinduskarmen ja:D Og om det virker i mørket, får vi se i kveld... Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Mort: Reagerer den på mye bevegelse da? Har et webcam her selv, med program som fulgte med på CD'n. Det er sånn at, om man går sakte forbi kameraet, så registrerer den ikke noe. Kan justere denne sensoren, men får ikke registrert eller tatt opp noen av naboene som kommer hjem fra jobb.... eller naboen som ofte går i stramme klær.. *kremt-kremt-host* Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Cozzie Mort: Reagerer den på mye bevegelse da? Har et webcam her selv, med program som fulgte med på CD'n. Det er sånn at, om man går sakte forbi kameraet, så registrerer den ikke noe. Kan justere denne sensoren, men får ikke registrert eller tatt opp noen av naboene som kommer hjem fra jobb.... eller naboen som ofte går i stramme klær.. *kremt-kremt-host* Nå er ikke jeg no ekspert på verken data eller overvåking, men det er sikkert bare innstilling som må til... du kan jo zoome inn litt, sånn at det kameraet skal filme, ikke er en liten prikk på andre siden av by'n. Her er ett bilde jeg fant på loggen.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 et til.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 FANCY SHIT! jeg har bare sånn jalla camera med ledning opp til rommet mitt jeg! suger maks! detta var rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 http://80.212.110.229/live.htm Live kamera fra gata :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Her er det oppdatere bilder av di siste bevegelsene i gata ;) http://home.online.no/~moaspen/webc/ http://home.online.no/~moaspen/webc/history.html Gøy dette jo :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Mort :D Oj oj oj.. må testes :D Men bruker du vanlig DV-kamera? Har selv et DV-kamera som jeg prøvde en gang sammen med noe jalla program ala "Café Shop" noe... Men har det poblemet med kameraet at det slår seg av etter x antall minutter med null aktivitet, og da blir jo det hele meningsløst :( Kult i allefall.. få registrert softwaren, så slipper du den stygge teksten midt på bilder, forhåpentligvis :) #Serialz på EfNet Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg