Mk2-16v Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Cozzie Men har det poblemet med kameraet at det slår seg av etter x antall minutter med null aktivitet, og da blir jo det hele meningsløst :( Har det samme problemet med mitt DV kamera når jeg brukte det som webcam. Er vel noen instillinger i kameraet som gjør at det slår seg av?? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Hadde samma problemet med at det slo seg av jeg og.. tenkte å kutte bånde på en kasett og putte inni, men trengte ikke det :D Jeg lar bare luka til kasetten stå oppe, og da slår det seg ikke av :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Mort Hadde samma problemet med at det slo seg av jeg og.. tenkte å kutte bånde på en kasett og putte inni, men trengte ikke det :D Jeg lar bare luka til kasetten stå oppe, og da slår det seg ikke av :D Ah! Det tenkte jeg ikke på. Skal væffal prøve det i mårra! Nå er det ut igjen! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Når det er kassett i kameraet, slår det seg av etter noen minutter, sånn at ikke videohodene skal stå og spinne mot båndet i kassetten. Løsning: ta ut kassetten, og lukk gjerne igjen kassettluken, slik at du slipper støv inni der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg