VeilSide Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det er alltids greit å få vite når det skjer endringer med forumet. Er det forresten lagt til en sånn banneordkontroll? Ser at en skrev so**** her i en post og den blei sensurert? Meget kjedelig å lese så mange prikker synes jeg. Faktisk virker enkelte innlegg litt jalla der mye er *** egentlig uten allvedens med grunn. Blir *****isk også sensusert? Jeg skrev s-o-f-a-e-n der det står so**** og i-d-i-o-t-i-s-k der det står ******isk Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det gjøres stadig vekk en rekke endringer, ikke alltid dette opplyses om. Dere finner alltids ut av dette. Til dere som skal "teste og se", leave it... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Sensurering er vel litt dødfødt? Gi heller advarsler/slett poster til de som måtte bruke unormalt mye banneord. Vi tåler da såppas :kiss Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg