Gå til innhold

Bilder: Mannmedhatt registrert i B'æssmor-Kadett på Vinjarmoen, Dokka.

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

Det har ikke jeg. Opplys meg! :) Artig på Dokka ja. Ble litt polert som dere ser, men mye moro for pengene.

På gatebilfilmen kommer han harry duden, rodny eller hva han heter, ut fra fengslet. og det står en dude ute der og venter med flagg, akkurat som på olsenbanden. og harrydude er veldig sint på denna andre karen fordi han ikke har fiksa kjærra mens han har sitti inne. og dere ser ut som olsenbanden inni kadetten. har du ikke kjøpt filmen, skody?

ser uansett moro ut, veldig glatt. hva slags motor sitter i kadetten din?

When I want your opinion, I'll give it to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kjøpt gatebilfilmen. Altfor kommerst for sånne som meg :) Regner med at den blir vist på en videokveld før eller senere læll.

Kanutten min er nok orginal tvers igjennom. Orginal motor, orginalt luftfilter fra 1972, orginal ulyd i kassa, orginalt sugerør på hele 3... centimeter... utvendig, orginale kryss i mellomakslingen som truer med å komme opp gjennom gulvet på 7.000 snurr, en orginal bakaksling som hyler ut sin misnøye over 80km/t, orginal lakk og sist, men ikke MINST fabrikkny rust histen og pisten :D Og ja, det er en illsint 1100ccm :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kjøpt gatebilfilmen. Altfor kommerst for sånne som meg :) Regner med at den blir vist på en videokveld før eller senere læll.

Kanutten min er nok orginal tvers igjennom. Orginal motor, orginalt luftfilter fra 1972, orginal ulyd i kassa, orginalt sugerør på hele 3... centimeter... utvendig, orginale kryss i mellomakslingen som truer med å komme opp gjennom gulvet på 7.000 snurr, en orginal bakaksling som hyler ut sin misnøye over 80km/t, orginal lakk og sist, men ikke MINST fabrikkny rust histen og pisten :D Og ja, det er en illsint 1100ccm :)

altså en rå bil ;) :D

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider