Gå til innhold

Roadrunner Custom - Vw Golf - Nytt prosjekt

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

• Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke tenkt på det før, men selv om du lakker/sparkler osv. selv, så må det jo koste både tid og penger å lakkere karosseriet og bakluka, for så å bestemme seg for at begge deler skal modifiseres igjen (bredding, innsveising av bremselys), noe som betyr at det må lakkes helt eller delvis på nytt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på det før, men selv om du lakker/sparkler osv. selv, så må det jo koste både tid og penger å lakkere karosseriet og bakluka, for så å bestemme seg for at begge deler skal modifiseres igjen (bredding, innsveising av bremselys), noe som betyr at det må lakkes helt eller delvis på nytt!?

Koster ikke stort det,koster meg kansje max 800kr inkludert tinnfylling og bue ferdi lakkert.da er det alle fire skjermene.

Denne golfen skulle egentli bare gjøres istand å bare brukes så gjorde alt arbeide på denne slik den står på første siden på litt over en uke,da var det fjerning av alt og pusse bilen blank ettersom en tidligere eier hadde rullet den med svart benga. pluss en go mengde m rust.

skulle egentli ha g60 breddere men ettersom jeg driver med blekk og karosseri bygging falt ikke det helt i smak denne gangen :)

derfor lot vi den stå for å få en kansje mer gjennomført bil,håper jeg da.

buene kom i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f* er alt jeg har å si.. kreeem! :D

kontakter deg når jeg trenger hjelp til noe jeg :D

Jeg føyer meg i rekken!

Inni pokker på Dovre, er eneste ordene jeg kommer på igrunn..

Lakkerer og monterer du styling..?

Skal ikke se bort fra at jeg kontakter deg om jeg trenger hjelp.. :)

Er ikke lange turen fra Gjøvik heller.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føyer meg i rekken!

Inni pokker på Dovre, er eneste ordene jeg kommer på igrunn..

Lakkerer og monterer du styling..?

Skal ikke se bort fra at jeg kontakter deg om jeg trenger hjelp.. :)

Er ikke lange turen fra Gjøvik heller.. :P

Hehe, takker takker må jeg si :)

1 mil nærmere oslo fra gjøvik, ca 10 min. så er ikke langt unna gjøvik.

ser frem til å begynne på den igjen nå :)

hjelper gjerne til jeg,bygger alt selv ink lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått!

Da får jeg gå i tenkeboksen, så blir det sikkert en PM (er vel ingen vinner å sette på noe før til våren, men uansett (må se om bilen overlever vintern først)).. :)

Plastsveiser du også (dvs har en liten utskjæring i bakfangern grunnet hengerfeste som jeg vurderer å fjerne)..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått!

Da får jeg gå i tenkeboksen, så blir det sikkert en PM (er vel ingen vinner å sette på noe før til våren, men uansett (må se om bilen overlever vintern først)).. :)

Plastsveiser du også (dvs har en liten utskjæring i bakfangern grunnet hengerfeste som jeg vurderer å fjerne)..?

Jepp da det gjør jeg,bare send en pm du så prates vi ang ting du ville ha gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider