Gå til innhold

Roadrunner Custom - Vw Golf - Nytt prosjekt

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

Takk og en gang til TAKK! der fikk jeg den inspirasjonen jeg trenger:) Har stått stille lenge nå, men nå så jeg at det er mulig;) så da er det bare å prøve i vei, og håpe på et halvparten så bra resultat som det der;)

Hehe,det var så lite så :)

dette får du til,viss du skal bredde med en golf2 bue så går det veldi greit.

da er det bare å ta seg god tid og være nøye med å kryss måle på buene så de blir like på begge sider :)

viss det er noe underveis du lurer på så gi lyd fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye skulle du hatt for å bredde golfen min egentlig ? Ikke like mye, men litt, må være plass til 9x16 og 90 mm senk ;) Sånn ca ??

Varierer litt hvor mye du skal bredde og hva du skal ha tilpasset til :)

rundt omkring det pilsen sa,pluss minus.

Send på en pm så jeg få høre hva planene er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått prosjekt..

Hjulbuene, må du fornye vognkortet og godkjenne breddingen? Eller holder du deg innenfor bredden som står opplyst i vognkortet?

I mitt vognkort står der 167cm, da jeg målte kom jeg frem til 165cm (ytterste punktet på hjulbuen).. Er det fra speilene det blir målt eller?

Hmm,har aldri vært noe problem med visninger for meg enda.Så har aldri hatt det i vognkortet. så lenge du ikke overgår totalbredden for det som er lovlig for kjøretøyer etter norske veier,er det ingen fare.

så har litt å gå på :)

målet på kjøretøyet blir tatt utifra den maksimale bredden som bilen er levert med,stikker speilene mest ut så er det bredden osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGE prosjekt du driver med. Etter å lese slike prosjekttråder får jeg veldig lyst å skru bil igjen. Eneste problemet er at jeg er student for tiden. = lite penger.

Keep up the good work!!!!!

Takker :)

en får litt dilla ja,det er helt sikkert.

er slik jeg å at når jeg ser et bygge eller bare en pen bil må jeg finne på noe å bygge :)

men jeg har visst nok å gjøre for en stund fremover,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

en får litt dilla ja,det er helt sikkert.

er slik jeg å at når jeg ser et bygge eller bare en pen bil må jeg finne på noe å bygge :)

men jeg har visst nok å gjøre for en stund fremover,hehe :)

Kan bekrefte det du sier her grabben ;)

Du har en sjel med mye kunnskap og kreativitet. You have skills

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har vert borti bil før:D

blir meget fett..

sorry hvis jeg har oversett det.. men har du bilde du kan legge ut, av fargen du skal ha??

Takker,har noen timer med bil frem til nå ja.lerer seg litt etterhvert :)

morro med bil :)

Denne blir slik gull farget den,fant ut at jeg skulle bygge en golf til som blir bygd for brock felgene og maksimalt lav,den kommer til å få den rødfargen jeg nevnte,ser nesten brennende ut :) den golfen skal bygges for deretter å selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider