Gå til innhold

Roadrunner Custom - Vw Golf - Nytt prosjekt

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice project må jeg SI! Gleder meg til denne er ferdig! Blir bare mer å mer gla i Mk2 ass;) hehe! Hvor er det du bor egentlig? Kansje du får en ny kunde:P! Langt fra Oslo,Moss,Askim????

Takker :)

hatt jule ferie nå og drevet med et annet prosjekt,men nå på ny året begynner jeg for fult igjen med golfen også.

Skal legge ut fler bilder nå snart av litt div blant annet et dashbord som er under ombygging.

Bare send på en pm viss det er noe jeg kunne hjulpet med :)

1.1/2 time fra oslo,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det her må jeg jammenmeg si assa!

De prosjektene du har gående står det stor respekt av !

Har sett noe av arbeidet ditt med egne øyne ( corradofangeren til stian )

og det er ikke tvil om at du sitter inne med en del kunnskap og ferdigheter når det kommer til det meste innen bil !

Golfen ser ut til og bli brutalt rå, og bmw'n så rett og slett suveren ut !

Ekstra morro når du kommer fra raufoss ! Har halve slekta mi derfra og er der titt og stadig.

Kommer til og følge med videre på dine prosjekter !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her må jeg jammenmeg si assa!

De prosjektene du har gående står det stor respekt av !

Har sett noe av arbeidet ditt med egne øyne ( corradofangeren til stian )

og det er ikke tvil om at du sitter inne med en del kunnskap og ferdigheter når det kommer til det meste innen bil !

Golfen ser ut til og bli brutalt rå, og bmw'n så rett og slett suveren ut !

Ekstra morro når du kommer fra raufoss ! Har halve slekta mi derfra og er der titt og stadig.

Kommer til og følge med videre på dine prosjekter !

Tusen takk :)

morro at du liker prosjektene,bare synd jeg har litt for mye prosjekter å diverse å gjøre så det går litt smått av og til. Men en skal vel ikke stresse med et prosjekt heller :)

har sikkert noen felles kjente viss du har slekt her på raufoss. kjenner de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra Roadrunner. godt å se at det er fler folk fra gjøvik området som bygger biler:) så deg å bmw'en på mjøstranda i sommer,rå bil. kjørte forbi deg med en gammel rød honda cb twin,husker sikkert ikke der du men:Phehe. blir hvertfall kjempe bra di bilene du bygger. stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra Roadrunner. godt å se at det er fler folk fra gjøvik området som bygger biler:) så deg å bmw'en på mjøstranda i sommer,rå bil. kjørte forbi deg med en gammel rød honda cb twin,husker sikkert ikke der du men:Phehe. blir hvertfall kjempe bra di bilene du bygger. stå på!

Takker :)

nei husker nok ikke det, blitt en del som har passert meg i den :)

Syns det er skikkeli morro at det er blitt såpass mange rundt i område som legger ned tid i bilene sine. blitt mye fine biler rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider