Gå til innhold

etterlysning. lilla chrysler stratus kristiansand 12/12 kl 7.45

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

kjørte som vanlig til jobb i dag, og i rundkjøringa ved "meieriet" svinger jeg over kartheia for å ned på jobb ved fiskå.

svinger opp bakken, men midt i svingen kommer en lilla chrysler stratus i mitt kjørefelt(kø i hans) i ca 40km/t. jeg reagerer på refleks og kjører bilen min i grøfta :aug: chrysleren stikker med en gang, selv om jeg holdt tuta i bånn i sikkert 2 min!!!!!!! anyone som så dette? har misstanke til at litt av hvert under bilen er litt skjevt osv, for det smalt litt kan du si!! har hatt nok utgifter på bilen til nå! :aug:

vær så snill å si ifra om noen så noe, eller kjenner noen som fikk med seg eks. skiltnummer. politi osv kunne ikke gjøre en dritt som det er nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har noen særlig sak selv om du får tak i ham..

Det må ha vert kontakt mellom bilene for at du skal kunne bevise og ha rett til erstatning....Så det du kommer til å lære her er at det hadde vert bedre penge messig å kjørt rett på ham.. sånn som det er nå kommer du nok til å måtte betale selv.. Surt!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkafolk som ikke kan ta ansvar for egne feil, synd med bilen :/

jeg selv hadde senka farten og kræsja i han, han måtte betalt. :drive2 :thumb

bra DU ikke kom til skade da, det er vell viktigst!

forsikring?

PS; Hvis jeg ikke hadde hatt noen i bilen såklart, hadde ikke nølt med grøfta hvis noen satt på

Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har noen særlig sak selv om du får tak i ham..

Det må ha vert kontakt mellom bilene for at du skal kunne bevise og ha rett til erstatning....Så det du kommer til å lære her er at det hadde vert bedre penge messig å kjørt rett på ham.. sånn som det er nå kommer du nok til å måtte betale selv.. Surt!

vet det........... :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jæv¤#"!n kjørte meg nesten ned igår foran skolen. tok desverre ikke skiltnummeret=(. sorry. fikk nesten lyst til og knuse trynet hans :deng . neste gang jeg ser den tar jeg skiltnummeret og legger det ut. pass opp for polske på døren som skal ha penger for og reise hjem. jagde en polsk vekk fra garasjen igår etter at han prøvde og bryte seg inn. endte opp med en gasshagle opp i rompa hehe. bare en advarsel.

?????????? ta det fra begynnelsen? :pimp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jæv¤#"!n kjørte meg nesten ned igår foran skolen. tok desverre ikke skiltnummeret=(. sorry. fikk nesten lyst til og knuse trynet hans :deng . neste gang jeg ser den tar jeg skiltnummeret og legger det ut. pass opp for polske på døren som skal ha penger for og reise hjem. jagde en polsk vekk fra garasjen igår etter at han prøvde og bryte seg inn. endte opp med en gasshagle opp i rompa hehe. bare en advarsel.

Jajaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider