keirn Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 ehe..nei, det er hemmelig intil videre (jeg har mao ingen anelse enda) hehe..., men det heller mot en forsterket Scirocco 16V kasse Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Synd adrenaline motorsport er nedlagt, dem solgt masse fint kun til slike prosjekt som du har startet på Dem hadde masse differ og drevsatser til org kasser har du sett de sidene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 nope... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Det var synd.... De hadde spesialisert seg på å putte audi 1.8T motorer i golfer sciroccos osv. Masse bilder og tips der De solgte også alt mulig snacks til slikt ombygge som clutcher, differ, reimhjul i alu osv De hadde en slik scirroco med samme farge i bilsport for ca 1 år siden. den satt det en aeb motor i som var skremt opp og mata med noz . skulle gi 453 hk mener jeg.... Siden dems virker å være nede nå, mulig bare midlertidlig http://www.adrenalinemotorsport.com Ameikans firma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Hva slags turbo er det? kompressor trim? eksos trim? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Litt må jeg vel få lov til å holde hemmelig vel :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 hmm, aeb motor var et merkelig valg siden den orginalt sitter langsmontert i A4, da må man jo bygge om masse for å få det brukbart som tverrstilt. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Originally posted by VS&T hmm, aeb motor var et merkelig valg siden den orginalt sitter langsmontert i A4, da må man jo bygge om masse for å få det brukbart som tverrstilt. Nei passer "rett" i det, hadde selv en havarert aeb motor som jeg hadde planer i putte i en golf 1. ble aldri noe av, men jeg prøvde gikassa på + motor fester og det gik fint det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 hva slags kasse hadde du planer om da ? Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Vanelig 1èr gti kasse , og clutch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by VS&T Foringene koster 1690 kr... Hvor kjøpte du de foringene? Og er det KOMPLETT forings-sett?? Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Jeg fører de foringene.... Det er KOMPLETT ja :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by VS&T eller sort/blå ? hvor har du shoppa de setene der? noe side for å sjekke det ut? pris? Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Jeg fører de også, koster kr 1700:- pr stk og ny ladning stoler er på vei.. eller sjekk ut min komersielle side som er http://www.vestfold-styling.net Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Dere må ikke tro at vi er stressa nå nei... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg