arildh Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Fra hjemmesiden: OmbyggingVi bygger om nær sagt alt, 20 V Turbo konverteringer til Golf I, II, III, G60 i Poloen din, 4-hjulstrekk i pandaen din, hva som helst..... Står det mange Pandaer inne for 4-hjulstrekk konvertering :D Blir spennende å se resultatet når Scirocco'n er ferdig. Du blir vel den enste i Norge skulle man tro med 1.8T i en slik vogn. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 nå er det på tide med en oppdatering av det råe scirocco prosjektet ditt, syntes jeg :) Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Savna Rocco'n på Bug Run! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Oookey, vi hadde starta'n, vi hadde satt'n sammen, vi hadde gjort alt me'n, men tror du ikke faenskapet blåste toppakninga rett før vi skulle ut å cruise... da ga vi faen og dro med konebilen isteden. Sånn er'e. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by arildh Fra hjemmesiden: Står det mange Pandaer inne for 4-hjulstrekk konvertering :D Blir spennende å se resultatet når Scirocco'n er ferdig. Du blir vel den enste i Norge skulle man tro med 1.8T i en slik vogn. var det ikke reportasje om en scirocco i bilsport for noen år siden?husker ikke helt hvor lenge det er siden, men mener å huske att den var i fra telemark eller tar jeg fullstendig feil?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Jeg gjorde en reportasje på en svart Scirocco II 16V fra Kongsberg for endel år siden. Tror han hadde 8x15" RH Cup, og den var dritlav etter datidas standard. Mads, en skikkelig kjernekar som bygde bilen, solgte den for ikke så lenge siden. Før denne hadde han en fet Polo II Steilheck som fortsatt sees på enkelte treff. Nå jobber han bl.a. for Gatebil! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by Kid-A Jeg gjorde en reportasje på en svart Scirocco II 16V fra Kongsberg for endel år siden. Tror han hadde 8x15" RH Cup, og den var dritlav etter datidas standard. Mads, en skikkelig kjernekar som bygde bilen, solgte den for ikke så lenge siden. Før denne hadde han en fet Polo II Steilheck som fortsatt sees på enkelte treff. Nå jobber han bl.a. for Gatebil! var det jeg mente å ha sett et reportasje om en scirocco.. den var passe strøke, tror kanskje jeg har det bladet enda, men da er den veldig godt gjemt en stand, hvis den ikke har gått i søpla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Det sto en repotasje fra USA om en sølvgrå rocco med 1.8T og lystgass. masse hester!! Denne var bygget av adrenalin motorsport - fimaet er fortiden nedlagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Om det er en rocco som fortjener oppmerksomhet så skulle det være Lars-Åkes, den finner man i Borlaenge, om du er riktig snill kan du få nr :) Den bilen er riktig syk! Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Nå er det slik at jeg ikke gadd å bygge med 20v motor allikevel, jeg brukte en god gammel hederlig 16v topp, PG blokk, mahle smidde stempel (lagd etter min oppskrift), videre bruker jeg en orginal stålpakning, natriumfylte eksosventiler, ABF innsug, deler av en ABF Fuelrail, Digifant 1 innsprøytning (Fra corrado), + en masse andre mer eller mindre orginal deler som mulig. Poenget er å ha en bil som går greit uten å ha for ekstreme løsninger på alt. (bare vent til dere ser hvordan jeg har løst problemet med vaier til clutch på G60 kassa..) Jeg bruker når jeg kan det orginal VAG deler, men om de kommer fra Skoda, Audi, VW eller Seat spiller ingen rolle. Selvfølgelig er det sinnsykt kjipt med et ras rett før et treff eller noe annet viktig happening, det blir virkelig et antiklimaks, men vi jobber videre. Vil også med att par ord bare nevne Tønsberg Billakkering som VIRKELIG gjorde en kremjobb sinnsykt kjapt. (Jeg leverte bilen Søndag kveld kl 20, fikk bilen tilbake 0705 på tirsdag morgen!!!!) Utrolig bra jobba, takker så meget!!!! Until next time .. moooh! Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Hva gjør du med 20V motoren ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Fuck it, jeg har solgt 16v maskinen, så nå blir det 20v allikevel... ække godt å få bestemt seg... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Hvor fikk du abf innsuget fra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Etter mye leting og masse mas fant jeg det i Sverige. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 vaierkløtsj på g60 kasse er enkelt, hadde det i fjor eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg