Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 fuck..du kanke gi rei nå da.er jo på vei med detta prosjektet.ser jo ut til at det blit driiit bra..syns ikke du burde gi rei as Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hm.. Hvor mye skal dere ha for denne? Hva mangler igjen på den? Har en venn som kan være en interessert kjøper.. Mvh Ànders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by VS&T Sukk.... Bilen er til salgs.. Gi bud. 94363939 33333262 Hvorfor..? Er den ferdig ennå? og hvor mye pæng hadde du tenkt deg for den? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hva skjedde her. Ble bilen solgt??? Ble den fullført?? Står den å støver ned no sted??? Har panser liggenes jeg ;) Ser at dette er en meget gammel tråd, men er nysgjerrig. :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Såviodt jeg husker svindlet vel VS&T flere her inne og ingen har hørt fra ham på en god stund............... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg