Gå til innhold

90 mod, baklykter

Ranger emnet

_AndreasH_

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... Dei skal bort ja, men er ein rimlig måte. Dog ikkje heilt lovlig, men gjekk gjennom ein EU-kontroll hos Volvo. Uten anmerkninger. Var ønske om ein anna bakende, og lite penger den gangen som gjor at dei blei svarte. Men skal no ha originale 760 1990 lyktene på, og prøve og modde ei refleksplate. Nokre idear ang lakk for og pynte der den blir kuttet om det ikkje ser heilt bra ut? Tenkte litt på raud sotespray ev. rundt der den blir kuttet.

Noen som har refleksplate, den nye typen dei vil selge? Til Volvo 740 1990 mod lyktene? Ev, selger dei dei på Volvo? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-92 delenr vo6820344

82-89 delenr vo1394392

Koster 3-400 om jeg ikke husker feil

Stemmer delenr vo6820344? Volvo Ålesund (Ålesund Bil) Kunne ikkje gi meg dette. Dei meinte på at det var gått ut av produksjon. Noe eg synst er litt rart for ein bil på 90 tallet. Men er mulig det. Ikkje Åsane kunne gi meg desse. Noen som kan hjelpe? Satte på den eine lykta i dag. Var ekstremt mykje finere. Skal prøve å legge ut bilde når begge er på.

Har bestillt adapter fra Pedersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status:

Begge lyktene montert. Adapter montert. Har fått lys i dei. Midlertidig uten refleksplate inntil eg finn ei brukt ei.

På dei gamlelyktene så var trikset og kjøre med tåkelysbryteren på, og svakere pære. Kva skal an gjer med desse lyktene? Kva synst dere? Skifte til svakere pære og kjøre med bryteren på, eller originalt? 2 bremselys på begge sider? Noen tips?

Skal prøve og legge ut eit par bilder til helga.

Mikaelft: Korleis går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider