Gå til innhold

endring av front

Ranger emnet

poppet

Anbefalte innlegg

Fin bil ;)

Hvis du vil forandre ronten litt så kan du jo sette på en S2 eventuelt en RS2 front.

Kan også skifte til S2/RS2 lykter og panser.

Grillen syntes jeg ikke du burde gjøre noe med hvis du skal beholde panser og lykter..

Søk litt på google og se om det er noe der du finner som du liker ;)

X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::.

X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skal du ha RS front så bør du ha en orginal RS2 front, der tåkelysa er avrunda, den bygger også lengre fremover og det ser bedre ut.

Skal du legge mer penger i det så er jo linselys et must synes jeg....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S2 front og lykter..hadde gjort seg...På min 90..85 modellen da..så har jeg satt på sånn øyelokk/grilllist greier...med netting grill...men satte på audi ringene på nettingen..syns liksom di må være med..Og du har jo QUATTRO merket også..så du burde ha det også syns jeg:)

http://i19.photobucket.com/albums/b159/mikkel87/Audi%2090/IMG_2054.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S2 front og lykter..hadde gjort seg...På min 90..85 modellen da..så har jeg satt på sånn øyelokk/grilllist greier...med netting grill...men satte på audi ringene på nettingen..syns liksom di må være med..Og du har jo QUATTRO merket også..så du burde ha det også syns jeg:)

http://i19.photobucket.com/albums/b159/mikkel87/Audi%2090/IMG_2054.jpg

noen som har bilde av en som det sitter grillist på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Rs-fanger er brukt opp..den grilllista til nyere bilen var ikkeno fin...var for pusletet og sånn..Poppet: få på andre lykter og muligens en s2 fanger...KANSKJE en sånn "gittergrill" ellerno som d setter audiringene og quattro merket i..ellers ikkeno..blir så harry med for mye plast:D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider