bb^ Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Det gjør forsåvidt det, men da kjøres den som front/rear. Skal man kunne bruke crossover mulighetene i forsterkeren må den kjøres i multichannel. siterer: All channels are driven by PC36(PC36) allways takes signal from IN1. Pc36 er en ekstramodul til forsterkeren, den vender fasene. I forsterkeren min sitter den en enkel bypass fordi jeg ikke har filteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hmm det er da fremdeles mulig å kjøre 3veis deling med bruk av filtrene i spilleren. Channel1-2 tweeter Channel3-4 mid Channel 5-6 bass. blir det samme som å bruke 3x2kanalere dette Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Heisann. Har du snakket med Steinar på prærien angående oppsettet ditt.Han er en guru på oppsett. Hilsen fra meg hvis du snakker med han. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Javisst, snakka med han i går. Skal legge litt tid/penger i demping av bilen, samt skikkelig høytalerkabler og extra batteri baki først tenker jeg. Utopia kommer på nyåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hei. Hva har du av frontsett idag i Golfen. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 mb quart premium 6,5" komponentsett. kjøres aktivt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hei. Var i kontakt med Iceaudio angående nytt oppsett og kom fram til dette : - Midtbass K26 -Mellomtone Beryllium 3"W i a-stolpen -Diskant TN 51/57 Hør med Steinar på prærien om dette oppsettet. :crazysant Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 den 3" beryllium'en skal visst være RÅ! tn51 er jo en meget bra diskant også da (og nå relativt rimelig) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Gå vel kanskje an å kjøpe et be no7 active uten tbe diskantene og bruke t51. Inntil videre, det er jo tbe diskantene som koster flesk, vil jo ha crossblock også :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hei. Du kan alltids prøve midtbassen til MB quart sammen med Be 3W mellomtone+ TN 51 diskanter.Skader ikke det tror jeg. :crazysant Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 er det ikke midbassen som har "minst" å si kvalitetsmessig egentlig? til sammenligning så betalte jeg 1000 kr for to stk 130KP elementer.. mens hele settet koster over 4000 kr... så det er som oftest delefilter og diskanter som koster.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg