GT-555 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Dette gjelder en Impreza GC8 MY99-00 Samboer'n har rydda på bordet, og rotet bort den nylakkerte grillen til min Impreza... :deng Er det noen som har en Impreza fra 99-00 i str 1/24 som ikke skal ha/er skada/gis bort/eller selges til en billig penge? Er samme hvilken merke det er, men det MÅ være 99 eller 00 modell! Må ha ferdig bilen min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Dette gjelder en Impreza GC8 MY99-00 Samboer'n har rydda på bordet, og rotet bort den nylakkerte grillen til min Impreza... :deng Er det noen som har en Impreza fra 99-00 i str 1/24 som ikke skal ha/er skada/gis bort/eller selges til en billig penge? Er samme hvilken merke det er, men det MÅ være 99 eller 00 modell! Må ha ferdig bilen min! haha, du må rydde opp etter deg da vettu!!! :D :D Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Dette gjelder en Impreza GC8 MY99-00 Samboer'n har rydda på bordet, og rotet bort den nylakkerte grillen til min Impreza... :deng Er det noen som har en Impreza fra 99-00 i str 1/24 som ikke skal ha/er skada/gis bort/eller selges til en billig penge? Er samme hvilken merke det er, men det MÅ være 99 eller 00 modell! Må ha ferdig bilen min! send en mail til de som har laget byggesettet,da kan du få tak i ny grill Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg