vlj Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Har en Felicia 97 som jeg skulle kjøpe termostat til. Det var ikke mulig å kjøpe termostat sa Skoda forhandler og tilbød meg å kjøpe hele termostathuset med føler osv. til ca 800 kr. Grunnen til at man må bytte hele huset kunne man ikke gjøre rede for. Er det noen andre som vet grunnen? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt termostat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 det gjør litt lettere for noen å svare hvilken motor du har, felicia har jo 2 av vw sine motorer, 1,6 og 1,9D, hvis det er en av dem så har biltema sikkert til din bil, når det gjelder 1,3i så er jeg ikke sikker!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 grunnen til det er at innfestinga inne i termostathuset har det med å bli skadet. under demontering eller svekket av varmen, vi bytter også bare hele huset. selges ikke separat Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viffer78 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Du kan kjøpe en helt vanlig termostat til skoda på biltema ol. og modifisere litt det termostathuset som står på bilen nå. (sage vekk feste til gamle termostaten) Har gjort dette selv,og funket helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg