gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Har kjøpt meg rørpresse, og synest det ville være dumt om den lå urørt. Så tenkte jeg skulle prøve meg på et grenrør. MEN, noen meninger om hvilken diameter røret burde ha? Tenker da 6-2-1, VR6 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 du har ikke vurdert å sjekke opp imot bananeksos fra en produsent av dette? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Nedi skrev: du har ikke vurdert å sjekke opp imot bananeksos fra en produsent av dette? bananeksos? og hvordan sjekke disse målene? de gir vel ikke ut mål på grenrørene sine slik at folk kan kopiere dem uten å kjøpe dem?? Tenkte kansje jeg bare skal skru av det orginale og ta noen få millimeter større enn det er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 1mm større en eksos ventilene har jeg fått høre er en sånn ca riktig ting på sugemotorer.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 det høres kjent ut, men, ast performance i bergen hadde tegninger på ett grenrør (bananeksos) til gti 16v som jeg så på, kostet alt for mye...men den var det mål på... du kan jo spørre ihvertfall.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 CumsteR skrev: 1mm større en eksos ventilene har jeg fått høre er en sånn ca riktig ting på sugemotorer.... Ok, skal sjekke dette, har ikke tenkt å sprette motoren bare for å finne ut dette. Noen må vel vite hvor store de ventilene er;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg