Gjest MrHenrik Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 GATEBIL-PARTY I DRAMMEN! Sted: Nattklubben "XL" i Drammen - http://www.xldrammen.no Tid: Lørdag 17. Desember 2005, klokken 18:00 - ? Hva skjer? - Nye Gatebil-filmen på storskjerm. - Kanskje viktigst av alt: Fra klokken 18 til 22: "Two for One - drink special!" Bestill øl/drink i baren... og få to!!! (gjelder ikke alkoholfritt). - Her blir det BØRNING, DREKKING og HARRY-faktor! Ta med deg dine Gatebil-venner og møt opp! (18 års'grense) Vel møtt!! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hæ? hvorfor drammen? av alle plasser... er så langt unna... Langt!? Det går tog og fly til Drammen! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hæ? hvorfor drammen? av alle plasser... er så langt unna... ja hvorfor ikke Kirkenes?????...eller hva??? heyyou et sted må det bli. så hvorfor ikke drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hehe... tar det tilbake. kan ikke komme like vel, så da skal jeg ikke kritisere. men bra initiativ, og en togtur til drammen varer jo bare 4 pils... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ill be there:D with a buddy:D hvor mye koster det btw.. bor jo 5 min unna drammen så er bare happy jeg.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 bare å komme den som vil? :) kunne høres maks fett ut det her..gatebil begynner å ta bra av nå,og jeg liker det :D keep it up :thumb Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XLDrammen Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Grunnet (mye) brennevinssalg på lørdag vil arrangementet måtte ha 20-års grense.. Ikke 18 som vist i innlegget over. Til alle mellom 18 og 20: Vi ønsker dere hjertelig velkommen en annen gang. Til dere over 20: Her skal det drekkas, håper kveldens tilbud faller i smak : yummy Mvh XL Drammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ill be there:D with a buddy:D hvor mye koster det btw.. bor jo 5 min unna drammen så er bare happy jeg.. -bare ta med drekka-penger og still opp klokka 18:00! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 bare å komme den som vil? :) kunne høres maks fett ut det her..gatebil begynner å ta bra av nå,og jeg liker det :D keep it up :thumb Bare å komme klokka 18. og husk å være over 20år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Grunnet (mye) brennevinssalg på lørdag vil arrangementet måtte ha 20-års grense.. Ikke 18 som vist i innlegget over. Til alle mellom 18 og 20: Vi ønsker dere hjertelig velkommen en annen gang. Til dere over 20: Her skal det drekkas, håper kveldens tilbud faller i smak : yummy Mvh XL Drammen FUCK ASS!!. hadde gleda meg til dette... jaja. da får vi vel gi faan da.. "sinna på den som sa atten" Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hva er drekka-penger for no`a ? Og hvorfor er det ikke tilbud på alkoholfitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hva er drekka-penger for no`a ? Og hvorfor er det ikke tilbud på alkoholfitt. Drekka= drikke... Derav: De pengene du betaler bartenderen i bytte mot alkoholholdig drikke. Når det gjelder alkofritt, ehhhh....så........ehhh... hva er det? Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 skjer med at det er kjipt å være 19 år :\ Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Drekka= drikke... Derav: De pengene du betaler bartenderen i bytte mot alkoholholdig drikke. Når det gjelder alkofritt, ehhhh....så........ehhh... hva er det? Å jeg trodde kansje det var lomme penger til brus eller no jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Å jeg trodde kansje det var lomme penger til brus eller no jeg! Sinnabrus yodude Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg