Gjest MrHenrik Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Blir det den nye gatebilfilmen med eller uten hakking da :well Hvis utestedet spiller techno blir det med hakk, rock - uten. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg aner ikke.. Det er sikkert noen av de snakkas-folka fra Skien/Kongsberg som kan svare? Regner med det blir Glutan hele kvelden. - Henrik SNAKKAS DA, FEMI! Vi kjører drekkameratene for full pupp, og kanskje et hint av Milk inc innimellom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 SNAKKAS DA, FEMI! Vi kjører drekkameratene for full pupp, og kanskje et hint av Milk inc innimellom:) Ja, snakkas... bør vel kanskje SE med de derre kameratene hele kvelden, så jeg tenker jeg tar med en cd eller no.. Hørte ikke noe til de kameratene på Studio 54 som ligger ca litt til venstre på dette bildet.....og det var fortsatt ganske bra trøkk der..... Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 ...det var fortsatt ganske bra trøkk der..... Ja, det var ganske ok der (mener jeg å huske?). :D Vi eh.. snakkes. I morgen. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ja, det var ganske ok der (mener jeg å huske?). :D Vi eh.. snakkes. I morgen. - Henrik DREEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA billi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ikke no krangling i morra happyhappy Ja, det var ganske ok der (mener jeg å huske?). :D Vi eh.. snakkes. I morgen. - Henrik Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ikke no krangling i morra ..det kom fra rette hølet..! :D - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 ..det kom fra rette hølet..! :D - Henrik Muggen fordi du blei :soldiersf banket opp av ur-Rånekongen fra Kongsberg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 ...banket opp av ur-Rånekongen fra Kongsberg eller? Har enda ikke kommet over sjokket.. snike seg innpå folk og slå dem i bakhodet a'gitt. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Oi! I morra!? Hmm. Må kanskje prioritere en tur dit da! Detta høres bra ut. Drammen har goode buss/tog muligheter til rundtomkring yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stressless Racing Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Høres vilt ut, må ta turen dit! Siter 1968 Boble Go bilen! :) 1987 Mazda 323 R.I.P. 1987 Toyota MR2 1992 Peugeot 405 1990 Mazda 323 Stjålet 1992 Nissan 100 NX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 HAHA, er sur jeg nå!! skulle vært atten. alle har drekki brennvin og dritt uansett.. men wtfgas.. Har lasta ned gatebil filmen allerede jeg.. noen som har vært snille og lagt den ut:D Bra jobba! Velkommen i morgen... - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 He..he..... :boxing Muggen fordi du blei :soldiersf banket opp av ur-Rånekongen fra Kongsberg eller? Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Bra jobba! Velkommen i morgen... - Henrik BARE KØDDA:D:D filmen er ikke lagt ut noen steder som helst, hvorsåvidt jeg vet. ALLE dere som trur dette, tar feil. må nok kjøpes. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hei. Ønsker dere lykke til, og håper dere får mer oppmøte enn julebordet her på BF (-en umulighet igrunnen ahahahhaha ) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg