Subwoofah Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hvis dere er heldig kanskje dere spotter de jentene som strippa på busstaket på sist gatebil:P hehehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 civic har jeg aldri hatt..Tar kanskje feil av meg og bamsemoms du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hehe det gjorde jeg:D sorry. BACK TO TOPIC Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 bump husk drammen i dag da folks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Skulle kanskje lagd en regel, max 2 gutter pr jente eller no. Ellers er jeg redd dette blir landets største pølsefest i dag!!! Men jeg tar en tur å ser an i 9 tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Noen som vet hvor mye spenn det koster å komme inn i dag?? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hundrings ellerno Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Skulle kanskje lagd en regel, max 2 gutter pr jente eller no. Ellers er jeg redd dette blir landets største pølsefest i dag!!! Men jeg tar en tur å ser an i 9 tida. eller like bra som bilforumet.net julebord :crazysant Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Det ble ganske morro! Hei og hå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbekkjor Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 mange som er slitne etter festen igår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blue pearl Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ja.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Blei litt GATE-BØG PARTY egentlig.......men var ganske festlig ...mye latter :crazysant Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Synes det var veldig bra jeg! 2 for prisen av en var jo genialt! Greit oppmøte oxo! Sliten i dag ja! Rimelig redusert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Var jo et helt greit vors det der. Blei kanondrita ihvertfall. Slang 500kr på disken og ba om drinker. Jeg fikk 17 stykker.... hehe. Bartenderene var jo nesten mer drita enn alle andre. Dårlig med damer da. Var et par 3 styk der som trodde dem var deilige siden dem hadde silikon.. hah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg