Geir Mila Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Syntes det var knall bra jeg :-D Kom masse damer etter kl 23 da! Dagen i dag er tung! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 alkoholfitt. alkoholfitte er alltid billig.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 syns det var helt klart morro igår! og jeg ble jo ikke litt full heller da..., må vel kunne kalle det en skikkelig drekkafest som det stod i invitasjonen som kom på sms!! Er litt bekymra jeg om noen begynner å komme med bilder assa!!! ;-P Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bilder fra denne festen..........?? Var det iheletatt noen som hadde greid å tatt bilder der da...hadde jo en drink i begge henda... :???: Og jeg trodde at en gang på kvelden der at 2 for 1 var over....jeg skulle bestille 2 øl, 1 vodka battery og 1 Long island jeg fikk da utdelt det dobbelte og et eget serveringsbrett....he he kiddie Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XLDrammen Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Til informasjon: Det ble fra klokken 18.00 til klokken 22.00 servert øl og brennevin tilsvarende en hel "vanlig" lørdagskveld med ca. 250 gjester. Gatebil hadde ca 100 personer inne, dvs. at hver enkelt gjorde jobben til 2,5 mann. Gratulerer til Gatebil og alle som var tilstede! Samtlige er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake, også da med Gatebilvennlige priser i baren happyhappy Mvh XL Drammen Kim-Andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Bra fest, føles som jeg stod for mesteparten av drikkinga på formen i går, har ikke turt tanken på å nærme meg pc'n før i dag, "fyllenerver" fikk plutselig en ny betydning. Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe hehe var mulig og bli bitte litte granne børsten der ja... Men mins og huske at drekkinga startet litt tidligre en 18????? Til flattum..... hehe 1,8 i prommille sånn rundt 11 på søndag er jo ikke så værst!!!!! :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: Men fortvil ikke til torsdagen er det mulighet til og fylle på litt mere DDRRREEEKKKAAAADDDDAAAAGGGGGGSSSSSNNNNAAATTTTAAAAA Den 22 december oppe i Funkelia----- Flere som har lyst på noen små Brune eller.... Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe hehe var mulig og bli bitte litte granne børsten der ja...Men mins og huske at drekkinga startet litt tidligre en 18????? Til flattum..... hehe 1,8 i prommille sånn rundt 11 på søndag er jo ikke så værst!!!!! :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: Men fortvil ikke til torsdagen er det mulighet til og fylle på litt mere DDRRREEEKKKAAAADDDDAAAAGGGGGGSSSSSNNNNAAATTTTAAAAA Den 22 december oppe i Funkelia----- Flere som har lyst på noen små Brune eller.... Dritklar "kødda" Har "heldigvis" vakt på jobben!! Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe det er vel ingen hindring da....Kommer langt med våres forbruk av alko på noen stusselige timer..... :???: Og ingenting er som og jobbe dagen derpå!!!!! :tannløs Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 borgar; gutta fra eiker skal oppover drekkedagsnatta. er sliten enda etter xl festen. det ble 10 timer på s.o.f.a.e.n i går Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Det er bra....Endelig noen med litt "tak" i...hehe Husk brennnevvviiiinnnnnnnnnn... Pleier og bli kaldt så husk noe som varmer... På divanen :???: :???: :???: :???: dagen etter?????? Er ikke det litt slapt da????? Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ja det var kanon gøy de dere.. bar domt de va 45mil heim på søndagen.. men all skryt til gatebil gutta å stor takk for att vi blei nivitert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 borgar; hadde du bare vist hvor full jeg blei. som gutta skriver her.... billig drikke.... joa så han kenneth som skrev om pølsefest litt før i tråden han la 500 på bordet som en siste runde i baren med bra priser liksom. du kan jo tenke deg hvordan det gikk..... Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Morro var det uansett!! Og jeg følte oxo jeg hadde gjort mitt sånn ift drekking da jeg våkna opp på søndagen og hjernen bare vrei seg i alkohol-abstinenser.... jeg skulle jo skru på søndagen jo!! haha...! Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Mila Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja det er ikke hver dag jeg må forklare veien hjem på tlf til deg zzz..zzz :-D følte meg ikke helt kongen på veien når vi dro fra lier i 16 tiden! fikk skikkelig fylle nerver gjennom oslo tunellen!!! Men Ja Jævla morro var det :-D Ser fram til neste fest! Da er det julaften neste da Zzz...Zzz hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg