Audi quattro turbo Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Det er nok ikke så langt unna sannheten det kanskje???Bremsene bake imponerte stort på den sorte turbo-Golfen!!!!Alcon-bremsene til Dahlbacken blekner i forhold............bullshit Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Forklar litt om de bremsene til den turbo golfen ! Hvordan så det ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by RS2 Nå skal ikke jeg si noe som jeg ikke er helt sikker på men tror ikke Golfen gikk for fult rundt hele banen. Så den hadde nok kommet ned mot NTCC tider viss han hadde hat en slik å kjøre imot. Også hadde vi svingen på depo sletta slikk som sykkler kjører den mister sikkert 2-3 sek bare der Mulig det men for min del tror jeg ikke den bilen har kjøre egenskaper til mere en det. Etter og ha sett åssen den oppfører seg på bane. Men for al del jeg synes dette er et knall tøfft bygge med mase rå deler og at den er rask er det ingen tvil om. Jeg er bare så lei alt det oppskrytte rundt den. Han i den gule UrQ i fjord han svensken kjører bedre og går bedre etter og har vært på bane samtidig med de i fjor. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Nå hadde vel golfen fått nytt understell til flere hundre tusen hørte jeg folk si. Den lå mye bedre på dette treffet enn de jeg har sett tidligere. Den gikk vel bedre også.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Kan legge til, etter det som kom meg for øret, at når sykklene (R1 osv) kjører der oppe, på SAMME løype som golfen kjørte på.. Race sykkler altså, kjører de på ca 1.57... da synes ikke jeg det er så himla dårlig egentlig.. sier litt om hvor mye man taper på den lille S-svingen også.. At den gule klarte mer eller mindre å henge på har jo litt med innsats å gjøre også da.. glemmer vel ikke så lett innsatsen som var så høy at S2'n deres rullet X-antall runder året før på rudskogen.. som forøvrig må legges ut på film her snart... *mase* bedre sent enn aldri... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg