Gå til innhold

Endelig er hjula på!:)

Ranger emnet

Blueboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kid-A

Deilig å se Blueboy-Polon med de rette hjula igjen!

Hvite felger er mye mer in nå enn det var når Klumpen hadde'n.

Men det var flere enn meg her i Oslotraktene som synes den var litt i høyeste laget i gamle dager...

Subb og vær stolt!

fjærene har sikkert "sege" litt med årene kan eg tenka meg...har ikkje rørt fjærbeina på noken år trur eg! har sett nåken eldre bilder av bilen og då virke den nåke høgare!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blueboy

fjærene har sikkert "sege" litt med årene kan eg tenka meg...har ikkje rørt fjærbeina på noken år trur eg! har sett nåken eldre bilder av bilen og då virke den nåke høgare!

Den subba visst mye før åsså, tenker mer karosseriets høyde over bakken (jævlig pirkete nå men...)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.. Forrige eieren av bilen er en venn av meg..

Vi rægga rundt i hver vår Polo her sent på 90tallet.

Jeg solgte min Lystgass Polo i 98 eller 99 var det vell.

Igjen.. fet bil..

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den subba visst mye før åsså, tenker mer karosseriets høyde over bakken (jævlig pirkete nå men...)

er montert bumperstops og et stag til under framme...så det er ikkje mye det subber lenger!

men er enig i at karosseriets høyde er ein smule høgt ja..er komt på sideskjørt nå då...så det hjelper jo litt utseende messig...

med 17" på ein liten polo så kan an ikkje bli superlav heller! må flytte opp hjulbuer då for å få det til...men trur ikkje det blir:)

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klar over at den ikke hadde sideskjørt før, det hjelper mye visuelt!

Får vi se den på Østlandet i år utenom jubileumstreffet på Våler?

(da er jeg trolig på Bug Run)

sideskjørt er kommet på i ettertid..."menace" som satte på det når han hadde bilen!

tenkte meg bort på et av gatebil treffa og...harkje heilt bestemt hvilket treff enda...men rekne med det blir i juli!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blueboy

har lurt litt på å ta vekk lista og bare kjøre uten..blir kanskje litt "reinare look" då...?!

Panser forlenger så skaffe du deg ein flinke lakkerer ;) sparkle igjen kanten så hadde den fronten sitt alvorlig hissige ut ;) Så når du har gjort det så e ann vel 100% :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

Panser forlenger så skaffe du deg ein flinke lakkerer ;) sparkle igjen kanten så hadde den fronten sitt alvorlig hissige ut ;) Så når du har gjort det så e ann vel 100% :)

har ikkje heilt sansen for dei panserforlengerane eg...men det er nå ein smakssak..!:) kjører heller uten grillista då!

mykje arbeid med panserforlengeren og for å få det bra!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider