oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hei. Eg har montert disse her. http://www.samsteffansson.se/products/images/Volvo/200/1576103.JPG http://www.samsteffansson.se/bilmodeindex.html Er meget harde. og nå står motor støtt!! vart ikke noe meir støy,men litt meir vibrasjoner men ubetydelig. Mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg bestile fra BCB for ca 200kr pr.stykk eller noe! funnker innmari bra foreløpig, nesten ikke vibrasjoner, men fikk da mye mer i girkassa! hender seg girspaken står og hopper litt.:D Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 kjøp fra pedersen da han har "tyske" dieselfester som duger... scantech burde egentlig legge ned hele sjappe si da nesten alt de lager er lavkvalitet iallefall gummiprodukter... flere som har fått bulket og spiddet støtdemperne gjennom panseret pga ræva scantech gummitopplagringer og lign separsjon i gummivulken på motorfestene de lager som butcher sa får du en del olje på scantech foringen så dør di utrolig fort (hver gang man skifter oljefilter på vogna) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 kjøp fra pedersen da han har "tyske" dieselfester som duger... scantech burde egentlig legge ned hele sjappe si da nesten alt de lager er lavkvalitet iallefall gummiprodukter... flere som har fått bulket og spiddet støtdemperne gjennom panseret pga ræva scantech gummitopplagringer og lign separsjon i gummivulken på motorfestene de lager som butcher sa får du en del olje på scantech foringen så dør di utrolig fort (hver gang man skifter oljefilter på vogna) ja, men det gjelder org motorfester også!! så det er sagt! gummi tåler ikke olje! polyurethane er det eneste bra alternativet. scantech sine dieselfester er bra.. mine er fine enda, med en 960 motor på dem. jeg har dog. ikke sølt olje på dem, samt jeg har anti-vridnings-stag på motoren.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 bra du har stag på høyresida da du lett unngår at venstre feste ryker som resulterer i at motoren blir denga inn høyre innerskjerm (kan bli rimelig dyrt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg