Gå til innhold

Er Cosworth så dårlig som alle skal ha det til?

PsYcHo

Anbefalte innlegg

Dette er det jo mange meninger om, nesten alle sier jo det at Cosworth er nesten mer skruing enn det er kjøring. Hvordan oppfatter dere som har Cosworth dette?Mye kommer vel ann på vedlikehold og sånt,alle biler trenger jo det. Men er det virkelig såååå ille da? :well

Det er jo megeeet populære biler...

Audi Coupe 2.3 Quattro

x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja skulle gjerne ofra noen kroppsdeler for en Cosworth tror jeg..

Hva er gjort med bilen din da DCA? :cocain:

det som var gjort med den - er solgt nå.

var portet topp med gr.a pakning, 330 wolf chip, grønne dyser, 3bar map,

3" moonstone anlegg, 31 actuator, sinter clutch...det jeg husker... kjørte på 1.4 bar i turbo trykk... motoren var veldig god og gikk fint så det rørte på seg no jævli! vanvittig arti men måtte selge pga lappen hadde røket etterhvert vil jeg tro! mista den før og vil helst slippe no mer...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg gjorde med bilen var å chippe, grønne dyser, actuator, map, og 3" anlegg hele veien. kosta meg rundt 15000. handla alt hos rs-motorsport! unntatt chippen..

en ting til: du MÅ ha 2wd! helst vingebil! vanvittig artige biler!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider