Gå til innhold

Blir dette den neste biltrenden?

Ranger emnet

Alfa

Anbefalte innlegg

Jeg må få lov til å rette litt..

Mustang II fikk V6 i 1974.. Faktisk ble den i starten kun levert med det. Det største alternativet var den samme 2,8literen vi nå kjenner fra granada....... (mulig du ikke regner denne som mustang? :cocain: )

Kan nok stemme det ja, var litt trøtt mitt på natta der gitt...

Det er to ting jeg benekter eksistensen av, Mustang II (Fox er kul), og Pontiac 301 motoren. :D

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, den rispotta passa ihvertfall dårlig på classic Mustang... Singelturbo RB26 er imidlertid ganske gromt, så i mine øyne gjør det ikke så mye at V8eren er byttet ut. - Mennesker med grisehjerte er vel ikke noen dårligere mennesker enn andre, så hvorfor er en bil med motorbytte så grusomt? :usa:

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyline = 6 på rekke

mustang =v8

Skyline =japan ¨

mustang= usa

skyline= turbo

mustang= NA

get it?

skyline motor hører ikke hjemme i en mustang

når det er sagt skal det sies at nissan lager Skyline 35 coupe med V6 da, men amrikanerene har noe som klalles infinyti Q45 med V8 men uten turbo. men det fiksa jo et Top secret. så da ble det noe sånn som VK45 V-8 twin turbo. 346km på autobahn.. ble vist litt flytende i understellet når den paserte 320

aaaahhh nissan er bilen sin det gitt..

O-T men jewg måtte bare gnu det inn....... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at de har brukt dette Karroseriet:

http://press.nissan-global.com/NEW_SKYLINE_COUPE/EN/pressrelease.html

og motor fra denne:http://www.nissannews.com/infiniti/2005vehicles/q45/index.shtml

skylinen ligner kansje litt på 350z men den har jo 350Gt i navet sitt da.

infinity ligner ikke på 350z. V35 er en tidligere modell som Skyline coupe er basert på. mye og holde styr på. mye likt i nissan og infiniti sine modeller gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at de har brukt dette Karroseriet:

http://press.nissan-global.com/NEW_SKYLINE_COUPE/EN/pressrelease.html

og motor fra denne:http://www.nissannews.com/infiniti/2005vehicles/q45/index.shtml

skylinen ligner kansje litt på 350z men den har jo 350Gt i navet sitt da.

infinity ligner ikke på 350z. V35 er en tidligere modell som Skyline coupe er basert på. mye og holde styr på. mye likt i nissan og infiniti sine modeller gitt.

infiniti er det nissan som eier. er vell noe slik som lexus er for toyta viss du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. infiniti er et eksklusivt luksusmerke for det amerikanske markedet. mens lexus IS-serien er ganske eksklusiv her i norge så er den en alminnelig toyota altezza i japan. sier litt om standarden på JDM. har selv vært i japan opptil flere ganger, og det er en helt annen standard på bilparken der. dette skyldes at gamle biler blir belastet med en hel del avgifter, så etter noen års eierskap kan de like gjerne lønne seg å kjøpe ny bil. dette gjør at bilbransjen har blir nødt til å være konkurransedyktige når det gjelder både utstyrsnivå og pris. ergo: JDM eier.

uansett, den Q45 hadde jo ingenting med saken å gjøre?? infiniti G35 tilsvarer en skyline 350gt coupé bare for å få det klart. den ser faktisk ganske frekk ut, men den avviker litt for mye fra de vanlige GT-r'ene til at jeg kan anse den som en fullblods skyline. men så skal de jo nevnes at skyline leveres til flere segmenter av markedet.

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist å bruke så feit motor i en gammel haug av en bil... ;)

Jeg satt akkurat å tenkte på det samme.... synes det er rart at folk sier det er bilen som blir skjendet... stakkar rb'en :well

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den hadde ikke det før jeg begynte med litt off topic mas...

nissan skyline coupeen som top secret skrudde sammen hadde motor fra Q45.

fordi de ville ha V8 twinturbo GTR før nissan selv laget det.

det er hva Q45 har med saken og gjøre

det er en 4,5 liters V8 med orginale 350 hester vis jeg ikke leste feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FETT!

Det er jo ikke noen V8 kombinasjon vi ikke har sett i en Mustang før så hvorfor gjenta seg hele tiden.

Jeg ble skikkelig overasket og måtte le litt når jeg så motoren på den pene grønne Fastback'n, men **** så kul.

Den vil garantern fremprovosere noen hakeslepp, enten folk liker det eller ikke :D

Bare døde fisk følger strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider