Gå til innhold

Blir dette den neste biltrenden?

Ranger emnet

Alfa

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan nok stemme det ja, var litt trøtt mitt på natta der gitt...

Det er to ting jeg benekter eksistensen av, Mustang II (Fox er kul), og Pontiac 301 motoren. :D

finere enn både 740 og Granada ihvertfall :p

og foxbodyen er ikke fin!

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finere enn både 740 og Granada ihvertfall :p

og foxbodyen er ikke fin!

Har aldrig hatt Granada, og jeg kjører ikke 740 fordi jeg synes det er en pen bil. :D

Får vel bare gjenta meg selv her da... Hele prosjektet er jo flopp, denne bilen vil ikke gå hjem i japseleiren ettersom det er en gammel steinalder bil, og heller ikke i amcar leiren ettersom respirator og oveliggende kamaksler er et dårlig substitutt for kubikktommer...

Men det kan jo fort bli en døgnflue så snart fjortisene får se denna bilen i 3Fast3Furious....:lol

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldrig hatt Granada, og jeg kjører ikke 740 fordi jeg synes det er en pen bil. :D

Får vel bare gjenta meg selv her da... Hele prosjektet er jo flopp, denne bilen vil ikke gå hjem i japseleiren ettersom det er en gammel steinalder bil, og heller ikke i amcar leiren ettersom respirator og oveliggende kamaksler er et dårlig substitutt for kubikktommer...

Men det kan jo fort bli en døgnflue så snart fjortisene får se denna bilen i 3Fast3Furious....:lol

Har mine tvil på at dette er noen "døgnflue". 3`ern vil nok heller bare virke som en inspirasjonskilde på andre som allerede har tenkt i slike baner. Noen få har jo holdt på med litt spesielle motorbytte i dette landet og når det kommer på kino så vil vi nok se noen kreative prosjekter etterhvert.

Ja takk til mangfoldet innenfor bilverdenen! :hello:

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er rå. Motoren er rå. Hvorfor skulle det ikke bli dritrått sammen da. Det beste fra to verdener kan man si...

Sjøl synes jeg både øl og Red Bull er godt, men tro meg når sier at dem ikke i gode sammen...

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider