Mad_Maxx Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hmmm.. Jaja, skal bare sitte der å fise med den wankeln du ;) Greit nok, liker wankel, men den har ikke "vrid" nok til et par tre tonn amerikansk stål ;) Blir bare dumt. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Kan nok stemme det ja, var litt trøtt mitt på natta der gitt... Det er to ting jeg benekter eksistensen av, Mustang II (Fox er kul), og Pontiac 301 motoren. :D finere enn både 740 og Granada ihvertfall :p og foxbodyen er ikke fin! Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 boXer sa det best når han sa: Bare døde fisk følger strømmen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GodsSpeed Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 det her må jo gå no jævlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hva blir det neste?? Nissan Micra med FH16 610 motor?? (16 liters sekssylindra diesel med 610hk og 2800 nm....) Blir oppgitt jeg, den motor'n går fælt, og bilen er rå, men de passer bare ikke sammen... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Godmotor i et kjøleskap? Hvorfor ikke? Aldri helt forstått hvorfor mustangen skal være så hellig.. Finnes nok av biler med V8 uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ENDELIG, noen som kommer med noe lovende med en amerikansk klassiker da! rb26 er jo konge motor! Skulle vært rb26dtt istede da menne! Får vi alle vet at V8 er ikke noe tess :D (Ikke ta dere nær V8 elskere, bare litt tøys) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 finere enn både 740 og Granada ihvertfall :p og foxbodyen er ikke fin! Har aldrig hatt Granada, og jeg kjører ikke 740 fordi jeg synes det er en pen bil. :D Får vel bare gjenta meg selv her da... Hele prosjektet er jo flopp, denne bilen vil ikke gå hjem i japseleiren ettersom det er en gammel steinalder bil, og heller ikke i amcar leiren ettersom respirator og oveliggende kamaksler er et dårlig substitutt for kubikktommer... Men det kan jo fort bli en døgnflue så snart fjortisene får se denna bilen i 3Fast3Furious....:lol Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Har aldrig hatt Granada, og jeg kjører ikke 740 fordi jeg synes det er en pen bil. :D Får vel bare gjenta meg selv her da... Hele prosjektet er jo flopp, denne bilen vil ikke gå hjem i japseleiren ettersom det er en gammel steinalder bil, og heller ikke i amcar leiren ettersom respirator og oveliggende kamaksler er et dårlig substitutt for kubikktommer... Men det kan jo fort bli en døgnflue så snart fjortisene får se denna bilen i 3Fast3Furious....:lol Har mine tvil på at dette er noen "døgnflue". 3`ern vil nok heller bare virke som en inspirasjonskilde på andre som allerede har tenkt i slike baner. Noen få har jo holdt på med litt spesielle motorbytte i dette landet og når det kommer på kino så vil vi nok se noen kreative prosjekter etterhvert. Ja takk til mangfoldet innenfor bilverdenen! :hello: Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sailor Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bilen er rå. Motoren er rå. Hvorfor skulle det ikke bli dritrått sammen da. Det beste fra to verdener kan man si... Siter `00 Husqvarna TE 610 `99 Yamaha R6 `94 Nissan S14 `89 Mercedes 190E `77 Opel Rekord Coupe `65 Dodge Dart GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bilen er rå. Motoren er rå. Hvorfor skulle det ikke bli dritrått sammen da. Det beste fra to verdener kan man si... Sjøl synes jeg både øl og Red Bull er godt, men tro meg når sier at dem ikke i gode sammen... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Oppriktig talt, så ser jeg ikke problemet i dette.. Synes kombinasjonen er konge jeg.. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ENDELIG, noen som kommer med noe lovende med en amerikansk klassiker da! rb26 er jo konge motor! Skulle vært rb26dtt istede da menne! Nissan har aldri laget en RB26 uten doble overliggende kammer (D), elektronisk innsprøytning (E), en turbo (T) og en turbo (T) til. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Jeg måtte le litt, men det er bedre med RB26motoren i mustang enn støtstang-svartovn motor i skyline :) Personlig hadde jeg aldri bytta ut 8'ern. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 skal væra v8 i mustang, skal væra kraftig å brutalt der, ikke rekke6, passer i japser det. ehh. nissan har vel kommet med rb25det da. bare singel turbo. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg