LLH Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 dette her er motorer som det gis ut bruker hånd bøker på, regner med at detr er ganske dekkende for hva slags motorer som er gitt ut... RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB25DE (2.5) RB20E (2.0), RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB25DE (2.5), RB26DETT (2.6) RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB26DETT (2.6) http://www.mx-5shop.com/Skyline.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 dette her er motorer som det gis ut bruker hånd bøker på, regner med at detr er ganske dekkende for hva slags motorer som er gitt ut... RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB25DE (2.5) RB20E (2.0), RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB25DE (2.5), RB26DETT (2.6) RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB26DETT (2.6) http://www.mx-5shop.com/Skyline.html Ikke glem v8en i den nye G35n da :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 V6 med alu blokk i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 V6 med alu blokk i den Skal vi vedde?;) http://superstreetonline.com/featuredvehicles/130_0505_topsecret/ Edit: Jeg hadde lagt til en i.. Men uansett så tenkte jeg på Top Secret sin.. De har jo bytta motor. så ble jo litt feil uansett :bump Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 http://www.bengoodger.com/cars/g35/whyg35/ også den her:http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/4_11_nis.htm der har jeg søkt både på nissan skyline coupe og infity G35. får opp samma svaret. fikk ikke linken din til og funke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 V6 med alu blokk i den Sorry my bad :D Engine V 6 Engine Location Front , longitudinally mounted Displacement 3.500 liter / 213.6 cu in Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC Fuel feed Fuel injection Aspiration Naturally Aspirated Gearbox 6 speed Manual Drive Rear wheel drive Performance figures Power 275 bhp / 205 KW Torque 352 Nm / 260 ft lbs BHP/Liter 79 bhp / liter The new car comes with two entirely new engines, a 2.5l V6 with 215hp and a 3.0l V6 with 260hp. With these engines, Nissan marks a new step of the Skyline towards the luxury-sedan segment, since there is no entry level engine anymore Tenkte på den værsting g35en jeg :) Dette er da GT-R concept: The GT-R's future can only be called undefined at this point in time. For sure is there will be a new GT-R and for the first time in history, it will be sold in international markets! Unclear so far is, what its ingredients will look like. Since the RB-engine-series was dropped for the standard models, the GT-R is likely to lose its famous RB26DETT in favor of a V8 or a new V6 (maybe based on the new Z-Car's engine). Considering the refine-ment of ATTESA and Super-HICAS on the previous models, these systems are likely to be kept. A preview of what the future GT-R might look like, are the exciting GT-R Concepts of the 2001 and 2005 Tokyo Motor Shows. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ja skjønte det etter vært men hensikten min med og nevne top secret sin. var og se om noen har noe i motat at noen setter V8 i japansk bil. ikke en kjeft som protesterer, men rører noen en amrikaner. nei da er H...... løs. hehe... hva er det med amrikanske biler som gjør den vernet mot diverse inngrep?? angående den nye GT-R så tror jeg at jeg leste at de vurderte V8 med 800-Hk i. i et blad (engelsk?) for sånn circa 4 mnd siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ja skjønte det etter vært men hensikten min med og nevne top secret sin. var og se om noen har noe i motat at noen setter V8 i japansk bil. ikke en kjeft som protesterer, men rører noen en amrikaner. nei da er H...... løs. hehe... hva er det med amrikanske biler som gjør den vernet mot diverse inngrep?? he he sånn er det bare yodude men skjønner poenget ja :crazysant Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 heher... kult da! skjønner ikke hvorfor folk gidder å spy masse negativt om bilen... det er jo ikke deres bil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ja skjønte det etter vært men hensikten min med og nevne top secret sin. var og se om noen har noe i motat at noen setter V8 i japansk bil. ikke en kjeft som protesterer, men rører noen en amrikaner. nei da er H...... løs. hehe... hva er det med amrikanske biler som gjør den vernet mot diverse inngrep?? angående den nye GT-R så tror jeg at jeg leste at de vurderte V8 med 800-Hk i. i et blad (engelsk?) for sånn circa 4 mnd siden... Så det er ingen som protesterer på at man setter en moderne Nissan åtter i en modene Nissan? Det blir jo akkurat det samme som å sette en Moderne Nissan sekser i en gammel amerikaner det ja... Nei,vent, det blir det jo ikke.... Så da flere som reagert på at jeg ville "skjende" en slapp 4-dørs versjon med åttern som hører hjemme i Mustangen da... Synes det blir litt mer riktig å sammenligne med. Poenget er at det blir feil samme faen hva som finnes innen merket. Og hadde det vært en 4-dørs Ford Falcon, som Mustangen er basert på, hadde jeg nok gitt tommeln opp forresten. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Det ække teknologien og hvor mange sylindre som har noe å si.. (Eller, hvor mange sylindre har litt å si..) Men poenget mitt er ihvertfall: Ford motor i Ford og Nissan motor i Nissan.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 kunne nok ha hatt bedre sammenlignings grunn lag ja.. noen motor bytter er jo tøffe/bra. andre slår dårlig ann, sånn som dette. i mine øyne..... åsså var det dette med disse hellige amrikanerene,eller andre gamle biler da.... er liksom litt mere godgjent og prøve ting med biler som ikke er gammle, har kult status, osv skyline er for meg en drømme bil, derfor feil og bruke motor i mustang. sådetså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hmmm... har litt delt mening om det her, en RB26DETT motor er jo kjent for å kunne bremse masse hester, noe sier meg at den ikke bremser like mye moment på lavt turtall som en åtter som kunne sitti i mustangen originalt. Hvis jeg skulle gjort noe sånt så ville nok en tidlig mustang, eller en tidlig camaro være bilen å bruke, siden de ikke er så tunge som alle skal ha det til. Mener å ha lest at en mustang I med sekser ikke veier mer enn 1160 kg, til sammenligning så veier vel en skyline som motoren er tatt ut fra over 1500..?.... ;) Men, finnes vel do'hc-åttere i aluminium fra nyere mustang som kunne vært artigere å putta nedi der, synes jeg... (forøvrig ville jeg mye heller sett at noen brukte understell og ATESSA fra en skyline på denne mustangen) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Mustang 1 veier faktisk bare 1040 kg med 289 v8, etter hva jeg kan huske. Det der er faceliften, med bredere, lengere, og laver karosseri, og er bittelittegranne tyngre. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 He he, dei har vel skjønt at dei må ha noko vetigt i motor romme!!! MEN, ein mustang skal ha FORD motor!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg