Gå til innhold

Lexuslykter til Primera sedan 97-

white_volvo

Anbefalte innlegg

For å svare på spørsmålet: Nei, det finnes ikke. Om det er mulig å modifisere de fra hatchback vet jeg ikke, men da har du ihvertfall noen som ingen eller få andre har.

D har vært kult om d hadde gått an å modifisere de til hatchback ja, men d blir vel for mye arbeid. Tror ikkje d e så mang så har lexuslykter på primera nei, vertfall ikkje her i norge. Så d hadde vært arti å fått til å tilpasse de til sedan da:)

-1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert

-1992 Volvo 850 GLT - Solgt

-1987 Volvo 240 GL - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal ha...ikje berre sett i leksuslykta å ha orginal bil!!den bilen over var jo fult styla og meiner eg det er unntak

Bilen som lyktene e tænkt te e ikkje original nei. Dein e sænka, 17" hjul, hvite sideblink, cupvings, lyktespoilere, custommade frontfanger og sportsgrill. Å så e bil'n svart, så æ trur d passa me lexuslykte da:) D e foresten æn Primera GT 1998 års modell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen som lyktene e tænkt te e ikkje original nei. Dein e sænka, 17" hjul, hvite sideblink, cupvings, lyktespoilere, custommade frontfanger og sportsgrill. Å så e bil'n svart, så æ trur d passa me lexuslykte da:) D e foresten æn Primera GT 1998 års modell...

Hørres ut som ein kurant bil derre...vil itj del et par bilda?:D

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen bilder av den før den ble senka, satt på hvite sideblink, sportsgrill og custommade frontfanger da..... så den er mye finere nå:) D e kjøpt ei dtm potte te bil'n no da som ska settes på etter vinteren. D e foresten broren min sin bil da:)

Bilde006.jpg

Bilde012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen bilder av den før den ble senka, satt på hvite sideblink, sportsgrill og custommade frontfanger da..... så den er mye finere nå:) D e kjøpt ei dtm potte te bil'n no da som ska settes på etter vinteren. D e foresten broren min sin bil da:)

Kunne tenkt meg å se den fronten, siden jeg har custom made front selv..

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider