Polizei Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Har idag fått mina speglar som ska sitta inne i huven (Tyskstuk) De är tillverkade i Plexiplastspegel... Undrar nu om nån kan slänga upp lite bilder på Golfar med speglar i huven!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Polizei Har idag fått mina speglar som ska sitta inne i huven (Tyskstuk) De är tillverkade i Plexiplastspegel... Undrar nu om nån kan slänga upp lite bilder på Golfar med speglar i huven!! Hvor har du kjøpt det ? ferdig tilpasset eller har du gjort det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 hhahaah , noen andre som gjorde det samme som meg? Trodde det var en vanlig sponplate som noen hadde skjært hull i , til speil ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by Rallye Hvor har du kjøpt det ? ferdig tilpasset eller har du gjort det selv? Har gjort mall utav kartong som jag lämnade till kusinen som jobbar på glasmästeriet här i stan!! De vart jätte bra och är då gjorda i plexiglas... Har inte betalt något för dem ännu undrar lite på vad de kan vara värda har ju inte hittat dem nånstans att köpa så man har ju inget pris att gå på!! Får ta en bild på dem och lägga ut då de är monterade!! :) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Eiker Motorshop selger "Speilfilm" til dette formålet, men Plexispeil blir nok penere. Spørsmålet er om plexiglasset ikke mister glansen pga. av varmen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg