kylling Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Hei hei. Jeg har nesten mistet handbrekket på bilen. Tenkte det skulle være enkelt og kunne se om det bare var slitte bremsebånd. Jeg klarte ikke se noe annet enn at det er samme trommel på pedal-bremsen som på handbrekket. Jeg jekka opp, tok av hjulet, og etter mye om og men fikk jeg av "senterkoppen" på trommelen hvor jeg så at det ikke var noen bolt der. Det er tydeligvis en annen måte og få åpnet trommelen. Noen som veit om denne måten? Før jeg skrur av hele hjulopphenget og sjekker selv? Er ikke så veldig keen på det. Takker for svar.... Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Postet et svar i den andre tråden din jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg